Archief - snelverkoop amd 64 3000 plus mobo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Che Guevara

Legacy Member
proc

ADA3000AEP4AX
CBASC 0406UPMW
9835665C40711

MOBO ASUS K8V socket 754

mastodont van ne kopere koeler erop

er was iets mis met de pc waar dit uitkwam maar weet niet meer wat ligt hier al verscheidene maanden en denk dat het het volgende probleem was
dacht eerst dat vidokaart stuk was maar dan andere videokaart ingestoken deze werkte wel maar de (kapotte) videokaart werkte ook nog maar wel op ander mobo


start 10 euro

meeneem i dont know

moet vanavond in leuven zijn moest er iemand interesse hebben uit leuven kan hij daar geleverd worden

Che Guevara

Legacy Member
ge weet longpatje dat er een probleem met was he want was misschien ni echt duidelijk genoeg
ik heb hier nu ni direct de stukken ook nimeer om alles te testen want ben volledig op laptops overgeschakeld

iets is ermee maar kweet het echt ni goe nimeer wa

longpatje

Legacy Member
met testen zullen we er wel achter komen zeker, en gezien de prijs moet ik niet janken moest het niet werken he :-)

Che Guevara

Legacy Member
bieding word morgen om 20 u afgesloten , indien bieding in laatste kwartier word het bieden met een u verlengd

longpatje

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
moet vanavond in leuven zijn moest er iemand interesse hebben uit leuven kan hij daar geleverd worden

CheGuevara1928 zei:
bieding word morgen om 20 u afgesloten , indien bieding in laatste kwartier word het bieden met een u verlengd

:lol:

dat wordt dan moeilijk he, vanavond leveren en morgen pas afsluiten :D

Che Guevara

Legacy Member
kwam weinig reactie op zit ondertussen al lang in leuven
maar vrijdag zit ik er terug
misschien zelfs donderdag ook maar ni zeker
valt te zien of ik studentenkoten moet laten zien of niet

mao!

Legacy Member
22 euro (sorry voor het stomme bedrag, maar ben slechts arme student en bovendien niet 100% zekerheid dat het werkt)

in leuven weliswaar.

en die mastodont van een koeler maakt die ook machtig veel lawaai of is die beestig stil ? type ?

Che Guevara

Legacy Member
per 2 eurokes opbieden heb ik geen probleem mee zeker niet op dit bedrag

is met 10 % van de prijs dat je opbied he

diene cooler maakt weinig lawaai want da is iets waar diene eigenaar nogal op stond als het mij goed voorstaat


( off topic : krijg er enkel iets van als ze zo van 50 naar 51 en 52 gaan :) )

Che Guevara

Legacy Member
laatste shot se
nog klein 2 uurkes te gaan

momenteel hoogste bod van mao! met 22 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan