Archief - Silverstone SG01-S

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D-Three

Legacy Member
Een Small Form Factor (SFF) case van Silverstone. Een beetje in de stijl van een Shuttle maar met het grote voordeel dat je in deze case een mATX moederbord en ATX voeding naar keuze kan in bouwen! Ideaal voor een HTPC of een stijlvolle, kleine PC en dat zonder aan kracht te moeten in boeten!

Geen krassen en met splinternieuwe en ongebruikte Silverstone fans.
Ik behoud me alle rechten om te verkopen wanneer en aan wie ik wil. Kan afgehaald/geleverd worden in de regio Ieper & Tielt. Ik zou nog eens moeten opzoeken hoeveel het precies kost om dit op te sturen.

Minimumprijs: € 75
Meeneemprijs: € 90


Reviews:
http://www.tomshardware.com/2005/07/20/silverstone_sugo_sg01_is_stylish_flexibility/
http://www.modthebox.com/review434_1.shtml
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=240&num=1
http://www.techniz.co.uk/modules.php?name=Reviews&rop=showcontent&id=320
http://www.overclockersonline.net/index.php?page=articles&num=351

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Waar vind je zo matx mobo's?

Welke versie heb jij zilver of zwart?

D-Three

Legacy Member
Sorry, ik ben het vergeten duidelijk te vermelden. Dit is de zilveren versie.

En je kan massaal veel micro-ATX mobo's vinden (in de ene shop al meer dan de andere). Er is zelfs veel meer keuze dan vroeger. Het is een groeiende markt aangezien er tegenwoordig toch al zeer veel on-board zit waardoor er minder PCI sloten nodig zijn. Indien je mij kan zeggen voor welke CPU je een moederbord zoekt, kan ik je zelfs redelijk snel een lijstje geven met enkele mATX moederborden :)

Ikzelf heb de Intel DG965OT die ik misschien ook verkoop.

D-Three

Legacy Member
Vind ik nog wat laag.
De fans die er bij geleverd worden zijn ongebruikt dus eigenlijk heb je bijna een nieuwe case ;) :D

Indien iemand eventueel interesse mocht hebben in het mobo dat er nu in zit; Intel DG965OT

seakertje

Legacy Member
wat is je vraagprijs voor dat moederbord?
alles er nog bij? (doos,cds,backplate,kabels...)?
bedankt

didi

Legacy Member
't Is geen barebone dat hij verkoopt, dus daar zit geen moederbord bij.

seakertje

Legacy Member
didi zei:
't Is geen barebone dat hij verkoopt, dus daar zit geen moederbord bij.

Weet ik, ik heb het op het moederbord dat TS in post hierboven vermeldde

D-Three

Legacy Member
Ja, ik heb alles nog wat bij het mobo geleverd is. Ik heb zelfs nog het beschermplaatje dat op de socket hoort wanneer er geen CPU gemonteerd is. Ik zie dat de laagste nieuwprijs nog ongeveer € 110 is. Laat ons zeggen € 70? Of doe een redelijk bod ;)

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Ik heb nu een p 4 3,2 ghz...

Had tof geweest om hem in een relatief kleine case voor mijn ouders te houden...

D-Three

Legacy Member
Dat is natuurlijk al een "oudere" socket waarvoor minder mATX mobo's te vinden zijn. Ik heb er toch nog enkele gevonden maar ik weet niet of je ze allemaal nog in elke shop kan vinden. En bepaalde shops zullen er dan wel één of meerdere hebben die ik niet heb opgenoemd ;)

Abit IL-90MV
ABIT IS-10
AOpen MX4SGI-4DL2
AOpen MX4SGI-4DN2
Aopen MX46-533GN
AOpen MX46-800N
AOpen S651M
AOpen S661-FXM
ASRock P4i45GVR5
Asrock P4i65G
Asrock P4VM890
Asus P4P800-VM
Asus P4S800-MX
Asus P4V8X-MX
Biostar P4M900M4
ECS 865G-M Deluxe
GIGABYTE GA-8IG1000MK
Intel D865GLCL
MSI 865GM2-LS
MSI 945GT Speedster-A4R
MSI PM8M-V

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Bedankt voor je moeite, heel nice maar ik het gaat wat te duur worden!

thx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan