Archief - Shuttle Xpc barebone Pentium IV 3.00 Ghz + Hyunday Q17

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

la-z-boy

Legacy Member
Hallo,
Ik heb hier een gamepc die de deur uit moet wegens aankoop van een laptop.
hier is de configuratie:
-Shuttle SB75G2 Xpc met geïntegreerd moederbord
-Intel Pentium 4, 3,00 Ghz, HT
-1024 Mb DDR2 ram
-160 GB Hard Disc Maxtor S-ata
-Lite-on DVDRW SHW16H5S Ata
-Ati Radeon 9800 Pro 256 Mb
-draadloos netwerkkaart US Robotics USR 5416, 802.11 wireless turbo PCI Adapter

-Draadloos logitech toetsenbord en muis (Mx700)
-Hyundai ImageQuest Q17 17Inch scherm

Hiervoor zou ik graag een bedrag van 750 € willen.

Enkel de pc zelf (zonder scherm, toetsenbord en muis) kan ook, voor de prijs van 650€

Ik behoud mij het recht niet te verkopen indien er géén bod is die mij aanstaat.

graag reageren per e-mail op het adres [email protected]
(ook voor foto's graag mailen)




staat ook op 2dehands en kapaza

C.ust

Legacy Member
Omdat je vraaprijs heeeel hoog ligt;)

Voor 650euro heb je een NIEUWE PC met VEEL BETERE SPECS. :)

Veel geluk met verkoop !

la-z-boy

Legacy Member
bedankt voor het zo te zeggen in tegenstelling tot anderen die mij gewoon uitlachen ... :ironic:

voor anderen die interesse hebben, geef maar een prijs ^^

la-z-boy

Legacy Member
iemand voor 500 miss ? hij moet nu echt heel dringend weg ...
dit is met scherm enzo ... ;)

linux

Legacy Member
nog steeds teveel lijkt me...

trouwens er past geen ddr2 in die shuttle...
of krijg je er een hamer bij om het erin te slaan?

Shuttle zei:
Complete with PAT support, dual channel DDR400, gigabit Ethernet, Serial-ATA RAID, and even a meshed case cover, the SB75G2 defines top-of-the-line for current Pentium-4 based SFF systems.

vinteg

Legacy Member
prijs is hoogstens en dan moet je al veel geluk hebben 250€.
de shuttle die jij hier aanbiedt is vrij oud, net als de cpu en grafische kaart.
kwil geen afbruek doen aan je verkoop want kweet dat tweedhandsprijzen soms een grote brok zijn om te slikken.
even een ruwe schatting (alsk ergens verkeerd ben mag iemand me verbeteren)

shuttle: 90€
cpu: 30€
ram: 18€
grafische kaart: 25-30€
hdd: 30-35€
opticals: 12.5€
wifi kaartje: 15€
scherm: 70-80€
tobo en muis: 20€

voor het volledige ding kom ik dan aan een 300€ +-

la-z-boy

Legacy Member
ah oké :D srry! 't is genoteerd, maar ik vind de prijs vrij laag ...

Siskos

Legacy Member
wat zou je dan nog ongeveer willen voor enkel de shuttle, dan kunnen we daarnaar bieden mss :p

la-z-boy

Legacy Member
bwa da weetk ni, da hangt af van wa ik voor men scherm krijg :D sorry iedereen ask moeilijk doe, ma ik heb het geld egt nodig ...
edit: het afhandelen zal wel na men examens gebeuren, ik heb gedaan op 18 december, dus wie hem koopt, krijgt een supertof kerstmiscadeau :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan