ZeroTolerance
Legacy Member
1.Shuttle sn25p : 1 ramslot kapot (max dus 1 gb ram) , northbridge vervangen en zijkanten versterkt tegen trillingen.komt met speciale shuttle 'bag'
Aircooling
2.Scythe Mugen : alles aanwezig ook factuur , 2 maand oud schat ik
3.Zalman 9700 led : bracket 775 aanwezig , ontbreekt 1 stukje voor 939/AM2
4.Zalman VF 900cu : ongebruikt nog in gesloten verpakking.
5.Accelero 1 : alles aanwezig maar de plakkerkes voor de backplate niemeer da viel der namelijk toen ik het wou gebruiken :ironic:
Watercooling
6.Dangerden maze 4 gpu : ongebruikt 1/2 inch fittings
7.nexxos xp bold cpu block 478 mount
Varia
8. harde schijf maxtor diamondmax plus 9 160 gb sata
9.USB PVR/2 tv kaart van hauppage
10.netgear rangemax 240 wireless router WPNT 834
Volledige pcs
11.P1 166
12.Athlon 550
Ik zet alleen een minimumprijs voor die shuttle namelijk
140 euro ( dit is met de bag bij die nieuw 50 euro koste!)
Voor de rest biedt zelfs iets naar EER EN GEWETEN , NIET 1 euro dus :ironic:
Liefst afhaling te Temse , indien in de buurt kan ik da eventueel ook wel eens brengen tegen meerprijs.
Laatste oplossing is verzending met de post , RISICO ALTIJD BIJ DE KOPER , ge aanvaardt dit indien ge van mij iets koopt.
Fotos komen later online , ik zal die 2 pcs dan ook eens opstarten voor de specs.
staat ook op tones.
Aircooling
2.Scythe Mugen : alles aanwezig ook factuur , 2 maand oud schat ik
3.Zalman 9700 led : bracket 775 aanwezig , ontbreekt 1 stukje voor 939/AM2
4.Zalman VF 900cu : ongebruikt nog in gesloten verpakking.
5.Accelero 1 : alles aanwezig maar de plakkerkes voor de backplate niemeer da viel der namelijk toen ik het wou gebruiken :ironic:
Watercooling
6.Dangerden maze 4 gpu : ongebruikt 1/2 inch fittings
7.nexxos xp bold cpu block 478 mount
Varia
8. harde schijf maxtor diamondmax plus 9 160 gb sata
9.USB PVR/2 tv kaart van hauppage
10.netgear rangemax 240 wireless router WPNT 834
Volledige pcs
11.P1 166
12.Athlon 550
Ik zet alleen een minimumprijs voor die shuttle namelijk
140 euro ( dit is met de bag bij die nieuw 50 euro koste!)
Voor de rest biedt zelfs iets naar EER EN GEWETEN , NIET 1 euro dus :ironic:
Liefst afhaling te Temse , indien in de buurt kan ik da eventueel ook wel eens brengen tegen meerprijs.
Laatste oplossing is verzending met de post , RISICO ALTIJD BIJ DE KOPER , ge aanvaardt dit indien ge van mij iets koopt.
Fotos komen later online , ik zal die 2 pcs dan ook eens opstarten voor de specs.
staat ook op tones.