Archief - shuttle , aircooling , watercooling , volledige pc en nog meer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ZeroTolerance

Legacy Member
1.Shuttle sn25p : 1 ramslot kapot (max dus 1 gb ram) , northbridge vervangen en zijkanten versterkt tegen trillingen.komt met speciale shuttle 'bag'

Aircooling

2.Scythe Mugen : alles aanwezig ook factuur , 2 maand oud schat ik

3.Zalman 9700 led : bracket 775 aanwezig , ontbreekt 1 stukje voor 939/AM2

4.Zalman VF 900cu : ongebruikt nog in gesloten verpakking.

5.Accelero 1 : alles aanwezig maar de plakkerkes voor de backplate niemeer da viel der namelijk toen ik het wou gebruiken :ironic:

Watercooling

6.Dangerden maze 4 gpu : ongebruikt 1/2 inch fittings

7.nexxos xp bold cpu block 478 mount

Varia

8. harde schijf maxtor diamondmax plus 9 160 gb sata

9.USB PVR/2 tv kaart van hauppage

10.netgear rangemax 240 wireless router WPNT 834

Volledige pcs

11.P1 166

12.Athlon 550

Ik zet alleen een minimumprijs voor die shuttle namelijk
140 euro ( dit is met de bag bij die nieuw 50 euro koste!)

Voor de rest biedt zelfs iets naar EER EN GEWETEN , NIET 1 euro dus :ironic: :tongue:

Liefst afhaling te Temse , indien in de buurt kan ik da eventueel ook wel eens brengen tegen meerprijs.
Laatste oplossing is verzending met de post , RISICO ALTIJD BIJ DE KOPER , ge aanvaardt dit indien ge van mij iets koopt.

Fotos komen later online , ik zal die 2 pcs dan ook eens opstarten voor de specs.

staat ook op tones.

successor

Legacy Member
Accelero 1 : €5 excl
harde schijf maxtor diamondmax plus 9 160 gb sata : €15 excl
netgear rangemax 240 wireless router WPNT 834 : €15 excl
USB PVR/2 tv kaart van hauppage : €15 excl

als alles deftig werkt natuurlijk.

mouly jr.

Legacy Member
2.Scythe Mugen : alles aanwezig ook factuur

20€

geen gebogen vinnen, diepe krassen op de basis plaat ?

ZeroTolerance

Legacy Member
successor

ik aanvaard alles maar die laatste 2 zijn onder voorbehoud denk dat het vooral voor die wirelessrouter zwaar onderprijst is.

tommi

aanvaard als exclu

mouly jr.

die is in orde , hij is ook gelapt dus zeker geen krassen

aanvaard als exclu

Biedt trouwens aub exclusief , zodat er nadien geen discussie over ontstaat.

Tommi44

Legacy Member
Mijn bod is idd exclusief. Enig idee wanneer je zou afsluiten?

ZeroTolerance

Legacy Member
dat zal niet te lang duren voor de kleinere dingen van prijs.
een paar dagen maximum


edit ik heb eens gezocht voor minimumprijzen naar

de tv kaart en de wireless router en ik gaan die

hauppagekaart min 40 zetten (staat in .De nog aan 102 en daar is het nog goedkoper)
netgear min 30

prijzen zijn natuurlijk altijd bespreekbaar.

xackitt

Legacy Member
Kleur van de maze 4, plus wat zie je als een mooie minimumprijs daarvoor?

edit: ik zie dat je net gereageerd hebt op tones, zwart is ideaal

ZeroTolerance

Legacy Member
20 euro exclu is goed , tis nooit gebruikt en ik heb deze prijs al 2de handsgezien

Coolrunner

Legacy Member
ZeroTolerance zei:
4.Zalman VF 900cu : ongebruikt nog in gesloten verpakking.

8. harde schijf maxtor diamondmax plus 9 160 gb sata

Verzending via Kiala mogelijk ?

alvast :

14€
18€

32 excl verzending dus

ZeroTolerance

Legacy Member
yep kiala is mogelijk , das nog dichter dan de post bij mij:p


32 aanvaard

successor

Legacy Member
€20 op die schijf , en €5 op die accelero. de boden op die router en die TV- kaart van €15 elk blijven ook staan, zie ze als een startbod.

mouly jr.

Legacy Member
sorry, ik bedoelde dus 20€ inclusief/ 15 € exclusief.

ZeroTolerance

Legacy Member
@successor eerste 2 aanvaard , de laatste 2 niet want het is veel te weinig als ge op beide biedt wil ik er wel nog 10 afdoen dus voor 60 euro (np >150)

@ mouly factuur van 19/10 met NP van 45 euro dus 20 exclu is echt wel Minimum.

benwake

Legacy Member
1.Shuttle sn25p : 1 ramslot kapot (max dus 1 gb ram) , northbridge vervangen en zijkanten versterkt tegen trillingen.komt met speciale shuttle 'bag'

Aircooling

2.Scythe Mugen : alles aanwezig ook factuur , 2 maand oud schat ik

3.Zalman 9700 led : bracket 775 aanwezig , ontbreekt 1 stukje voor 939/AM2

4.Zalman VF 900cu : ongebruikt nog in gesloten verpakking.

5.Accelero 1 : alles aanwezig maar de plakkerkes voor de backplate niemeer da viel der namelijk toen ik het wou gebruiken

Hoeveel zou je voor alles wat hierboven staat vragen?
Eventueel ook een prijs met de Athlon 550Mhz, is dat Socket 7 of 462 al ?

ZeroTolerance

Legacy Member
140/20/25/10/5=200

diene pc das nen slot A k7 550 ik zal hem seffens eens opstarten.

als ge echt da gerief wilt , kunnen we wel tot een afspraakske komen.Tis namelijk veel gemakkelijker om veel dingen in 1 keer kwijt te zijn.

ik zal u mijn email doorsturen voor via msn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan