Archief - Sd-ram/Fans/Mobo/Cooler/Netwerk/......

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
1) 128 + 128MB + 64 Sd-ram
=> Werken beiden 100%
=> http://users.telenet.be/XYRIS/Ramlatjes.jpg
----------------------------------------------------------------

2) Thermaltake Volcano 6CU
=> Bodem is koper (dus oppervlak met cpu)
=> http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte/Thermaltake Volcano 6 CU.jpg

----------------------------------------------------------------

3) USB-bracket met 2X USB
=> Kweenie ofhet usb 1.1/2.0 is. Zit in verpakking
=> http://users.telenet.be/XYRIS/USB.JPG

----------------------------------

4) Netwerkkaart D-link http://www.padeg.be/description.php?lang=2&path=34&sort=Article&page=0&id=1201
=> http://users.telenet.be/XYRIS/D-link DFE-530TX.JPG
----------------------------------------------------------------

5) Grand Prix 3
=> Doos, Handleiding, cd. In perfecte staat
=> http://users.telenet.be/XYRIS/Grand Prix 3 (2).jpg

----------------------------------------------------------------

6) Half-defecte GF4 TI4200 128MB (MSI)
=> Kaart gekocht zonder cooler en der ene van Aopen opgezet. Blijkt dat met
de kaart strepen geeft en in XP ook. Verder geen tests gedaan voor te gamen.
Misschien dat iemand er iets mee is. Doos,Handleiding,vga-to-dvi, stickertje van MSI.
=> http://users.telenet.be/XYRIS/Geforce TI4200 1.jpg

----------------------------------------------------------------

7) Gigabyte GA-7ZX-H Rev5.1
=> Werkt buiten dat hij geen msn toelaat. Dan moet je elke boot in internet explorer
een wijziging doen en het gaat weer. Dit kan evengoed een hardwareconflict ofzo geweest zijn maar ik weet het niet. Backplate is erbij.
=> http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte/Backplate.jpg
=> http://users.telenet.be/XYRIS/Gigabyte/GA-7ZX.jpg

----------------------------------------------------------------

8) 120MM fan , 2x 80mm uit voeding, 60mm
=> geen connectors, maar heb fancontroller die ge er makkelijk mee aansluit (zie 9)
=> http://users.telenet.be/XYRIS/Fans..JPG

----------------------------------------------------------------

9) Self-made fancontroller.
=> Pas zwart gespoten. Moet nog hier en gaat een draadje aan , maar plannetje is erbij.
=> http://users.telenet.be/XYRIS/Fancontroller plan.JPG
=> http://users.telenet.be/XYRIS/Fancontroller.JPG

Ook @ LV en Tones

- geen off-topic
- vragen stel maar
- ... usual req.

An!ma

Legacy Member
ik heb hier juist een "nieuw" pc'tje binnen
een compaq presario 5441
iemand enig idee of die ram er in past?
kvrees dat et max 100Mhz is? (of moet ek daar ni zo zeer op letten)

XYRIS

Legacy Member
Heb hier een 200Mhz'ken waar die in gingen.
Moest het moederbord type kunnen vermelden,
indien dat zou helpen...

Ram is geen probleel in principe, 64Moet gaan. Het is te zien
welke het grootste latje is dat je kunt steken. Maar ik vermoed
dat tot 300 tal Mhz daar het grootste 128 zal zijn. want in mijn
200tje zijn ook maar 2 sleuven.

Natuurlijk moet je ook over SD-ram slotjes beschikken. (WITTTE= EDO)

An!ma

Legacy Member
ja kwetet het is die kheb et gecontroleerd
maaaaaaaaaaar
Max DIMM Capacity 128 MB
Ram Type*** 100 MHz SDRAM

daarmee dat ik et vroeg aangezien op die 128 latjes pc133 staat
maja et zou natuurlijk kunnen datm da wel nog aanpakt é

XYRIS

Legacy Member
Dat is helemeel geen probleem.

dat ramlatje gaat gewoon automatisch
aan 100Mhz draaien i.p.v 133

XYRIS

Legacy Member
Min 10€ / latje

edit: 64mb natuurlijk appart 5€

XYRIS

Legacy Member
Min/Meeneem

1) 22€/30€ (Verzend 2€)
2) 2€/4€ (verzend 3.70€)
3) ? 5verzend 2€)
4) 2€/4€ (verzend 2€)
5) 2€/3.5€ (verzend 2€)
6) ? (verzend 3.70€)
7) 7€/11€ (verzend 3.70€)
8) ? (verzend 2€)
9) ? (verzend 2€)

An!ma

Legacy Member
ok
10€
1 latje van 128 dan graag
kheb u gemaild voor de info

An!ma

Legacy Member
XYRIS zei:
Min 10€ / latje

edit: 64mb natuurlijk appart 5€
dus 10€ magk toch bieden zeker?
kmoet maar 1 latje hebbe (eentje van 128 dan weleenswaar)

XYRIS

Legacy Member
An!ma zei:
çava
pm mij asge afsluit

An!ma, het spijt me maar al het geheugen + GF4TI kaart is verkocht,
via LV, hij moet nog posten want tis zo een beetje op msn tot stand
gekomen.

XYRIS

Legacy Member
Min/Meeneem

1) SOLD
2) 2€/4€ (verzend 3.70€)
3) SOLD
4) 2€/4€ (verzend 2€)
5) 2€/3.5€ (verzend 2€)
6) SOLD
7) 7€/1€ (verzend 3.70€)
8) ? (verzend 2€)
9) ? (verzend 2€)

XYRIS

Legacy Member
Min/Meeneem

1) SOLD
2) 2€/4€ (verzend 3.70€)
3) SOLD
4) 2€/4€ (verzend 2€)
5) 2€/3.5€ (verzend 2€)
6) SOLD
7) SOLD
8) ? (verzend 2€)
9) ? (verzend 2€)

Moederbord verkocht aan Yezzer aan meeneemprijs!

yezzer

Legacy Member
XYRIS zei:
Min/Meeneem

1) SOLD
2) 2€/4€ (verzend 3.70€)
3) SOLD
4) 2€/4€ (verzend 2€)
5) 2€/3.5€ (verzend 2€)
6) SOLD
7) SOLD
8) ? (verzend 2€)
9) ? (verzend 2€)

Moederbord verkocht aan Yezzer aan meeneemprijs!

idd, dat klopt: hierbij de bevestiging.

pm willen versturen ter bevestiging maar uw box zit vol - ik heb u gewone mail verstuurd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan