Archief - SD-RAM latjes van 256MB (3 stuks)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BMF|Johan

Legacy Member
Ik verkoop 3 latjes van 256MB SD-RAM wegens het overschakelen op latjes van 512MB.
Alle drie de latjes zijn PC133, weliswaar van verschillende merken: eentje van HP met chips van samsung, eentje met Hynix-chips en een dubbelzijdig latje met LD-chips.
Facturen heb ik niet, maar ze hebben hier gewerkt tot ik ze enkele dagen geleden verving door 512MB-latjes.

De kleine lettertjes:
Boden op meerdere items heeft voorrang.
Opsturen kan uiteraard, op kosten en risico van de koper. Afspreken op FoM is ook een mogelijkheid.
Ik behoud mij het recht om te kiezen aan wie ik verkoop en om de verkoop eventueel te annuleren.

PS: ook de spulletjes uit https://www.beyondgaming.be/archive...ing-cpu-blocks-en-rad-en-nog-wat-varia.396358 zijn nog te koop ;)

Darkmen

Legacy Member
"HP met chips van samsung + eentje met Hynix-chips" 15€ Excl

BMF|Johan

Legacy Member
Omdat ik moeilijk nieuwprijzen kan vinden, had ik niet direct een minimum- of meeneemprijs vermeld, maar 'k had toch een minimumprijs van 20euro per latje in gedachten...
Meeneemprijs: 85 euro voor de drie latjes samen.

BMF|Johan

Legacy Member
U vraagt, wij trekken :)

De drie latjes in vooraanzicht: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003991.jpg
Close-up van het HP/Samsung-latje: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003992.jpg
Close-up van het hynix-latje: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003993.jpg
Close-up van het LD-latje: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003994.jpg
De achterkant van de drie latjes, met onderaan het dubbelzijdige LD-latje: http://www.johanlemaire.be/tekoop/IM003995.jpg

De codes die op de chips zelf staan zijn moeilijk te fotograferen, da's grijs op zwart. Als je ze wil weten en als je het niet kan ontcijferen op de foto's, zeg je maar welke codes je wil weten.

SuSEQ

Legacy Member
Allez, kom; 20 op dat LD latteke... Memtest86 pleit die dingen toch vrij van alle fouten?

Gr, SuSEQ

BMF|Johan

Legacy Member
Ik heb memtest wel eens laten lopen, maar ik heb daar toen geen foto van genomen. Die latjes hebben hier altijd trouw dienst gedaan, dus zullen ze wel in orde zijn ;)

BMF|Johan

Legacy Member
Als er tegen donderdagavond 17u niemand hoger bied, gaat dat LD-latje naar SuSeQ.
Bieden kan nog steeds, vanaf 20 euro of 85euro meeneemprijs voor alles ;)

ibliss

Legacy Member
35 voor de twee eerste lattekes samen: "eentje van HP met chips van samsung eentje met Hynix-chips"

BMF|Johan

Legacy Member
Door wat Pc-probleempjes bennek een tijdje offline geweest, maar ondertussen is dus het LD-latje is gereserveerd voor SuSEQ.
ibliss, 35 voor die 2 is minder dan de minimumprijs van 20/stuk, maar 'k zal er over nadenken ;)

SuSEQ

Legacy Member
'k Heb mijn latje aangekregen, en 't werkt perfect... Bedankt!

Gr, SuSEQ
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan