Archief - SCSI schijven 73GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoCKNoeRD

Legacy Member
Volgende schijven zijn te koop:

1x Hitachi Ultrastar 68pin 10k RPM SEALED SN: E6W4SA2C
garantie tot 2009-02-23
nieuwprijs +- 200€

1x IBM Ultrastar 68pin 10k RPM SEALED SN: niet leesbaar wegens geen sticker op de verpakking :( garantie tot ergens 2007 normaal aangezien het een schijf van 2002 is
nieuwprijs+- 200€

2x Maxtor Atlas IV 10k 68pin SN:B4F14ERM , B4EY3J4M
garantie tot 12/24/2008
nieuwprijs +- 180€

1x Maxtor Atlas IV 10k 80pin SN:B8P92LDM
garantie tot 10/10/2009
nieuwprijs +- 180€

1x Maxtor Atlas 15K II 80pin SN:E406W0BK
garantie tot 03/14/2010
nieuwprijs +- 420€

Geen facturen aanwezig, maar garantie kan gechecked worden aan de hand van de serie nummers.

Indien interesse heb ik ook nog SCSI Raid Controllers liggen, het gaat over volgend model of ook wel beter gekend als volgend model, de 128mem module zit er ook bij.
En ook nog Xeons (3.4)

Mvg,

Lock


staat ook op tones en lot

Zinzin

Legacy Member
Richtprijzen voor die controllers? Garantie, factuur, leeftijd, ... ?

LoCKNoeRD

Legacy Member
Zinzin zei:
Richtprijzen voor die controllers? Garantie, factuur, leeftijd, ... ?
Ik heb geen idee over leeftijd, factuur is niet aanwezig, garantie kan met mij afgesproken worden (vorm van hoofdelijke aansprakelijkheid).

Iemand trouwens een idee hoe de rma procedure bij intel werkt? is dat rechtstreeks of via een winkel ofzo? staan wel serie nummers op dacht ik. Anyways laten we er vanuit gaan dat het niet rechtstreeks gaat.

Richtprijzen geen idee, dingen kosten belachelijk veel geld nieuw en zijn dus niet echt van belang, dus doe een bod (wel geen belachelijk bod :) ) en we zullen zien.

ik heb er zelf 2 steken en moet zeggen dat het geweldige dingen zijn.

Mvg,

Lock

Desolation Angel

Legacy Member
Nofi, maar als ge geen factuur hebt wilt da ook wel zeggen da ge zelf ni dien 'belachelijk hoge nieuwprijs' betaald hebt ...

LoCKNoeRD

Legacy Member
daarom zeg ik ook dat er geen rekening mee moet gehouden worden.

Zinzin

Legacy Member
Voor zover ik weet, doet intel geen rma's rechtstreeks aan particulieren. En ik ken geen winkels die happig zijn om dingen te rma'en die niet bij hen aangekocht werden :p
Pm es een serial van zo'n controller, dan check ik of die nog garantie heeft.

flupke1

Legacy Member
Eventueel interesse in degene die het minst lawaai maakt. Lijkt 40 euro je een goede prijs per schijf?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan