GeoBem007
Legacy Member
Hi,
Verkoop mijn kaartje wegens aanschaf X1950Pro.
Zeer degelijke kaart, draait nog vlot recente games. Enige probleem is dat hij Shader Model maar ondersteunt tot 2.0 en hierdoor games als R6: Vegas, Bioshock, ... niet kan draaien.
Ik heb geen idee wat ik hiervoor nog kan vragen. Ik heb ze 1.5-2 jaar terug 350 euro betaald bij Forcom.
Zitten trouwens een paar games bij (die ik zelf nog nooit gedraaid heb). Prince of Persia en Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Ik doe deze wel niet apart weg.
Doe een bod. Ik verzend op risico en kosten van de koper.
http://www.sapphiretech.com/ne/products/products_overview.php?gpid=15&grp=2
Verkoop mijn kaartje wegens aanschaf X1950Pro.
Zeer degelijke kaart, draait nog vlot recente games. Enige probleem is dat hij Shader Model maar ondersteunt tot 2.0 en hierdoor games als R6: Vegas, Bioshock, ... niet kan draaien.
Ik heb geen idee wat ik hiervoor nog kan vragen. Ik heb ze 1.5-2 jaar terug 350 euro betaald bij Forcom.
Zitten trouwens een paar games bij (die ik zelf nog nooit gedraaid heb). Prince of Persia en Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Ik doe deze wel niet apart weg.
Doe een bod. Ik verzend op risico en kosten van de koper.
http://www.sapphiretech.com/ne/products/products_overview.php?gpid=15&grp=2

