Ow_jeih
Legacy Member
Hello,
Wegens overkill verkoop ik dit kaartje, ik ga blijven werken met een XFX 6600GT PCI-E
Ik ben eigenlijk geen overclocker meer (hoewel het soms wat kriebelt
) en toen ik de reviews zag van deze kaart heb ik die direct gekocht 
Deze kaart heeft dus een X850 core en is moddable naar 16 pipelines!!!
Hierdoor koop je dus eigenlijk een X850XT kaartje, als je die dan overclockt is het zelfs mogelijk om een X850XT PE te hebben.
Ik heb zelfs niet eens een benchmark gedaan met deze kaart dus die kan ik niet geven. Nooit overclocked, nog niet eens unlocked dus nog @12pipes
Deze kaart werkt natuurlijk perfect en komt met een Silencer 5 Rev 2.
Factuur(17/11/2005), doos, accessoires aanwezig
foto1
foto2
Wordt alleen aangetekend verzonden (7,10euro)
Afhaling kan in Brasschaat, Antwerpen Centraal
MINIMUMPRIJS = 150euro
MEENEEMPRIJS = 200euro
succes
staat ook op:
LOTVERKOPEN
TONES
Wegens overkill verkoop ik dit kaartje, ik ga blijven werken met een XFX 6600GT PCI-E

Ik ben eigenlijk geen overclocker meer (hoewel het soms wat kriebelt
) en toen ik de reviews zag van deze kaart heb ik die direct gekocht 
Deze kaart heeft dus een X850 core en is moddable naar 16 pipelines!!!
Hierdoor koop je dus eigenlijk een X850XT kaartje, als je die dan overclockt is het zelfs mogelijk om een X850XT PE te hebben.
Ik heb zelfs niet eens een benchmark gedaan met deze kaart dus die kan ik niet geven. Nooit overclocked, nog niet eens unlocked dus nog @12pipes

Deze kaart werkt natuurlijk perfect en komt met een Silencer 5 Rev 2.
Factuur(17/11/2005), doos, accessoires aanwezig
foto1
foto2
Wordt alleen aangetekend verzonden (7,10euro)
Afhaling kan in Brasschaat, Antwerpen Centraal
MINIMUMPRIJS = 150euro
MEENEEMPRIJS = 200euro
succes

staat ook op:
LOTVERKOPEN
TONES