Il_duce
Legacy Member
Hello,
Wegens upgrade verkoop ik mijn Sapphire x1950pro(pci-e, 256mb). De kaart is denk ik net 2 maanden oud.
Factuur, doos, kabeltjes, boekjes,.. allen zijn nog aanwezig. Hij werkt nog perfect maar Crysis op very high bollen doe ie niet Razz
Nieuwprijs : 123.90 euro bij Tones.
Minimumprijs : 80 euro.
Afhalen kan steeds in Dilbeek of Gent.
Mazzel.
Wegens upgrade verkoop ik mijn Sapphire x1950pro(pci-e, 256mb). De kaart is denk ik net 2 maanden oud.
Factuur, doos, kabeltjes, boekjes,.. allen zijn nog aanwezig. Hij werkt nog perfect maar Crysis op very high bollen doe ie niet Razz
Nieuwprijs : 123.90 euro bij Tones.
Minimumprijs : 80 euro.
Afhalen kan steeds in Dilbeek of Gent.
Mazzel.
) wel achter rijden en dan heb je ze diezelfde avond nog.