sarnath
Legacy Member
Ik dacht zo bij een bod wat mij aanstaatCmdrGod zei:Wanneer dacht je hier af te sluiten?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht zo bij een bod wat mij aanstaatCmdrGod zei:Wanneer dacht je hier af te sluiten?

nee..., zijn dat jouw zaken of zo?CmdrGod zei:Dus 180 inclu van Piotke is ni genoeg ofzo?
volgens mij was dat gewoon een vraag of het bod van pioteke nie hoog genoeg was,en ja het is zijn zaak zodat gij weet of het eventueel nodig is om te overbiedendeluc zei:volgens mij was dat gewoon een vraag of het bod van pioteke nie hoog genoeg was,en ja het is zijn zaak zodat gij weet of het eventueel nodig is om te overbieden
op antwoorden zoals de uwe kunde enkel flame verwachten
sorry maar moest er even uit
respect komt van 2 kanten he
groeten en gratis upke
Ik heb voor iedereen respect, maar als jullie mijn beginpost lezen dan zien jullie dat ik minstens 200 euro wou...deluc zei:volgens mij was dat gewoon een vraag of het bod van pioteke nie hoog genoeg was,en ja het is zijn zaak zodat gij weet of het eventueel nodig is om te overbieden
op antwoorden zoals de uwe kunde enkel flame verwachten
sorry maar moest er even uit
respect komt van 2 kanten he
groeten en gratis upke
Ok genoteerd, en nen xl is toch nog stukske minder zeCmdrGod zei:185€ inclu
finaal bod, das ivg met nen x800xl de nieuwprijs da ik u bied
Enige vereiste: effectief verzenden nu donderdag
.Dees kaart is ook zogoed als nieuw.CmdrGod zei:Sure maar je betaalt een stukske minder, nieuw.
Dus je verzend donderdag?