Archief - Sapphire ATI X850XT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deluc

Legacy Member
:offtopic: volgens mij was dat gewoon een vraag of het bod van pioteke nie hoog genoeg was,en ja het is zijn zaak zodat gij weet of het eventueel nodig is om te overbieden

op antwoorden zoals de uwe kunde enkel flame verwachten

sorry maar moest er even uit
respect komt van 2 kanten he
groeten en gratis upke

CmdrGod

Legacy Member
deluc zei:
:offtopic: volgens mij was dat gewoon een vraag of het bod van pioteke nie hoog genoeg was,en ja het is zijn zaak zodat gij weet of het eventueel nodig is om te overbieden

op antwoorden zoals de uwe kunde enkel flame verwachten

sorry maar moest er even uit
respect komt van 2 kanten he
groeten en gratis upke

Idd, ik vraag het niet zo maar.
Ik zou eventueel een hoger bod overwegen.

Maar als je sowieso niet onder de 200€ wil verkopen, dan ben ik niet meer geinteresseerd aangezien de kaart het spijtig genoeg niet meer waard is (in my opinion).

sarnath

Legacy Member
deluc zei:
:offtopic: volgens mij was dat gewoon een vraag of het bod van pioteke nie hoog genoeg was,en ja het is zijn zaak zodat gij weet of het eventueel nodig is om te overbieden

op antwoorden zoals de uwe kunde enkel flame verwachten

sorry maar moest er even uit
respect komt van 2 kanten he
groeten en gratis upke
Ik heb voor iedereen respect, maar als jullie mijn beginpost lezen dan zien jullie dat ik minstens 200 euro wou...

En reden voor geflame, wat is dat voor zever? Geflame moet je sowieso achterwege laten...


Bon, ik wil de kaart voor 180 wel laten gaan aan piotke, of iemand die nog wat hoger biedt, indien deze nog eventjes kan wachten, ik heb namelijk volgende week examen. Ik ga een bod doen op een kaart hier op forum die normaalgezien dinsdag verzonden kan worden. Indien ik die dan heb kan ik mijn andere opsturen, donderdag dus of zo. Wie hier mee akkoord is heeft wat mij betreft een deal.

sarnath

Legacy Member
Om het overzichtelijk te houden

Hoogste bod : 180 euro : piotke

CmdrGod

Legacy Member
185€ inclu

finaal bod, das ivg met nen x800xl de nieuwprijs da ik u bied

Enige vereiste: effectief verzenden nu donderdag

sarnath

Legacy Member
CmdrGod zei:
185€ inclu

finaal bod, das ivg met nen x800xl de nieuwprijs da ik u bied

Enige vereiste: effectief verzenden nu donderdag
Ok genoteerd, en nen xl is toch nog stukske minder ze :-).

CmdrGod

Legacy Member
Sure maar je betaalt een stukske minder, nieuw.

Dus je verzend donderdag?

sarnath

Legacy Member
CmdrGod zei:
Sure maar je betaalt een stukske minder, nieuw.

Dus je verzend donderdag?
Dees kaart is ook zogoed als nieuw.
Normaal gezien zal ze dus donderdag verzonden worden idd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan