Vochtig
Legacy Member
Jow , ik zet nu definitief mijn Samsung Syncmaster 913 v te koop . Deze komt met doos en alles erbij . ik gebruik deze nu voor 2,2.5 jaar , in prima staat geen dooie of luie pixels , ik zou hem niet wegdoen , maar i need the money en ik heb nu een 226bw
Min:€100
Meeneem:€125
GrtzZ
Min:€100
Meeneem:€125
GrtzZ