je moet verstaan, een ganse dag voor zoiets is wel veel, alsook dat ik andere kosten heb. 200 euro kan ik zoiezo vrij maken, maar de 250 ophalen zie ik hiervoor niet zitten

Maar morgen is wel héél dichtbij. Veel succes met de verkoop, het blijft een mooie cpu
Monty