boe
Legacy Member
Hallo,
Ik heb hier 2 latjes van 1gb v-data pc3200 in gebruik. Ik zou deze willen ruilen tegen andere latjes (tevens 2x1gb). Doe je voorstel, en vermeld hoeveel je in opleg zou willen.
Vermeld ook vanwaar je bent, zodat de ruil irl kan door gaan. Ik ben van Melsbroek, nabij vilvoorde/zaventem/mechelen zowat.
Mijn latjes werken perfect & geven geen memtest errors, ik verwacht natuurlijk dat uw latjes hetzelfde doen.
Ik heb hier 2 latjes van 1gb v-data pc3200 in gebruik. Ik zou deze willen ruilen tegen andere latjes (tevens 2x1gb). Doe je voorstel, en vermeld hoeveel je in opleg zou willen.
Vermeld ook vanwaar je bent, zodat de ruil irl kan door gaan. Ik ben van Melsbroek, nabij vilvoorde/zaventem/mechelen zowat.
Mijn latjes werken perfect & geven geen memtest errors, ik verwacht natuurlijk dat uw latjes hetzelfde doen.
De VDATA's zijn latjes met een SPD van cas2.5 of dergelijks, die niet veel beter doen dan dat. Draaien al een paar maanden in 1T cas2.5 8-4-4 bij mij.