XYRIS
Legacy Member
Hallow,
Ik verkoop dees game. Het is de PC-versie.
Het is in perfecte staat, zie maar naar de foto's.
http://users.telenet.be/XYRIS/Resident Evil 3/
Ik wil deze lieft ruilen tegen PLAYSTATION versie.
Ik verkoop dees game. Het is de PC-versie.
Het is in perfecte staat, zie maar naar de foto's.
http://users.telenet.be/XYRIS/Resident Evil 3/
Ik wil deze lieft ruilen tegen PLAYSTATION versie.