Archief - RAM, mobo's, cooling, dvdrw, hdd's ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jada

Legacy Member
* 512Mb PC3200 CL3 Kingston (Kingston CT5A chips)
sold

* 2 x 256Mb XMS2 - PC2 4200 CL4 Corsair DDR2 V1.1
Nieuwprijs: +/- 75€
Vraagprijs: 50€

* Asrock 939A8X-M (nieuw)
Nieuwprijs: 65€
Vraagprijs: 45€

* Zalman 9500
Nieuwprijs: 50€
Vraagprijs: 35€

* Plextor 716a DVDRW (wit/bulk)
Nieuwprijs: +/- 70€
Vraagprijs: 40€

* 2 x Maxtor 160Gb SATA II
Nieuwprijs: 78€/st
Vraagprijs: 60€/st



KIT1
* AMD Athlon Barton 2500+ (axda2500DKv4D - AQXFA)
--> Zalman CNPS6500CU + 92mm fan
* Asus A7N8X-VM (bulk)
* 512Mb PC2700 CL2 Apacer EON (sat-6 chips)
* XFX GeForce FX 5600 AGP 8x 128Mb DDR (DVI/VGA/TV-Out) (bulk)

Vraagprijs: 150€
Bod van 100€ zonder graka



KIT2
* AMD Sempron 2800+ (sda2800aio3bx - lbbwe)
--> Boxed cooler
* Asrock K8NF4G-SATA2 (nieuw)
* 512Mb PC3200 CL2.5 noname
* MSI NX6200TC PCI-E TD128E (DVI/VGA/TV-Out) (bulk)

Vraagprijs: 175€


Er zijn ook enkele games te koop: hier


De onderdelen van de kits verkoop ik eventueel ook apart, maar verkoop in het geheel krijgt voorrang.
Afhaling kan gebeuren te zemst.
De vraagprijzen zijn geen meeneemprijzen en kunnen dus besproken worden.
Indien er vragen of opmerking zijn, doe maar gerust :)

SPIKY

Legacy Member
Verzending mogelijk?
Zo ja, 512Mb PC3200 CL3 Kingston 35€ incl

Jada

Legacy Member
SPIKY, die kingston is verkocht aan jou.
PM me je even je adres? Dan zal ik mijn rekeningnummer doorgeven.

+ update

tijgerke

Legacy Member
Jada zei:
* XFX GeForce FX 5600 AGP 8x 128Mb DDR (DVI/VGA/TV-Out) (bulk)
heb je een richtprijs voor deze? (aangezien je een bod hebt zonder de graka vermoed ik dat deze apart dan verkocht zal worden?)

Tae

Legacy Member
Domme zeg had je wat vroeger verkocht had ik uw Zalman overgekocht ...

Dat ding doet goed zijn werk en hoor je niet !!!

Gratis upje bij deze.

JoeriP

Legacy Member
aangezien je een bod hebt op kit 1 zonder graka,

wil ik bieden op de graka:
XFX GeForce FX 5600 AGP 8x 128Mb DDR (DVI/VGA/TV-Out) (bulk)

30 euro excl.

Jada

Legacy Member
@ tijgerke, 30€ excl is je richtprijs ;)
@ Tae: tx
@ JoeriP: genoteerd

Kangoo

Legacy Member
bod: € 140 voor KIT 2
Ik kan het komen afhalen na de werkuren...

Jada

Legacy Member
@ kangoo: genoteerd, maar net iets teweinig!
@ gravendelver: genoteerd

Jada

Legacy Member
Update:

Telenet:
Bod op graka van KIT 1: 30€ excl
Bod op KIT 2: 140€ afgehaald
Bod op Zalman 9500: 30€ excl

Tones
Bod op KIT 1 zonder graka: 100€

Jada

Legacy Member
Ik laat het nog openstaan tot 22.00 vanavond en dan is de kit van jou Kangoo.

Jada

Legacy Member
Kit2 is verkocht.
Al het gerief van KIT 1 laat ik nog open tot zondagavond 22.00.
Hetzelfde voor de Zalman 9500.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan