Archief - Radeon 9800pro | Adata vitesta 2*256 ddr500

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bollie69

Legacy Member
zoals titel zegt

-Powercolor 9800pro, met ramsinks en vga silencer op.
Loopt perfect aan xt snelheden.
Doos aanwezig.
Garantie verlopen
richtprijs: 70€


-Adata vitesta 2*256mb ddr500
Dit is echt lekker oc ram.
Adata Vitesta dimms hebben trouwens levenslang garantie...
De modules hebben overigens zeer goede reviews ontvangen op internet.
richtprijs: 55€
http://tweakers.net/ext/va/14423.jpg

Tristan

Legacy Member
50€ voor de graka, lijkt me een redelijk bod voor een ge-oc'te kaart!

bollie69

Legacy Member
Tristan1 zei:
50€ voor de graka, lijkt me een redelijk bod voor een ge-oc'te kaart!

En wat maakt dat verschil?
Ik kon evengoed gezecht hebben dat ik nooit heb overclocked.

BMF|Johan

Legacy Member
jah, maar dan lieg je :p

Voor dat geheugen: weet je welke chips er op zitten? Welke timings haalde je? Overclockresultaten? Eventueel intresse in een ruil met ander geheugen?

Tristan

Legacy Member
Ik kan niet over de 50€, daar kan ik niets aan doen.
En met die silencer, is hij dan volledig geruisloos?

bollie69

Legacy Member
Tristan1 zei:
Ik kan niet over de 50€, daar kan ik niets aan doen.
En met die silencer, is hij dan volledig geruisloos?

Voor 50€ gaat het niet weg hoor.
wel geruisloos is hij niet echt,maar is veel stiller dan de huidige nextgen kaarten. normaal staat er ook zo een switchke achteraan op voor op fast/slow te zetten maar dat is spijtiggenoeg stuk, en draait hij nu op full constant.


chips weet ik niet, er zit heatspreader op.
Van overclock kan ik spijtig genoeg ook niet veel zeggen, aangezien ik nu ander ram zitten heb en vorige settings niet meer weet.
wel dat ik mn p4 3.0 naar 3.7 gekregen heb. 1/1, 2.8v

Brolpaq

Legacy Member
Kunde die A-DATA latjes nog nieuw kopen? Dan bennek wel geintreseerd in de dees , dan kannek nog 2x 256 bijsteke. Ik ga in dendermonde naar school dus kan evt afhalen :-O. Maar eerst antwoord op myn vraag plz. :)

bollie69

Legacy Member
wel eigenlijk denk ik zelf dat deze niet verkocht worden in belgie.
waarom moet je weten of ze nog verkocht worden?

bollie69

Legacy Member
beste is toch voor dual channel te gaan.
2*256 of 2*512.

EDIT: 60€ geboden op graka op lotverkopen.

Hungry®

Legacy Member
ba, 65 euro hé exclu, lotverkopen ken k tenandere niet.k Wil ze wel zien werken, geen twee keer t zelfde miserie.

bollie69

Legacy Member
tuurlijk, ik draai ff 3dmark voor jou, dan zie je direct of ze werkt.
Ik ga geen kapote spullen verkopen hoor.

bollie69

Legacy Member
geen idee welke snelheid ze draaiden.
Maar had mn p43.0 op 3.65 lopen, 1/1,2.8v

Moest kon niet hoger gaan, anders werden mn sata schijven niet gevonden:s raar probleem van moederbord:oink:

EDIT: 70€ geboden op graka op lotverkopen.be

Massman

Legacy Member
met die 3.65 ben ik niet veel hé, ik ken de timings zelfs niet ;)

bollie69

Legacy Member
zijn idd die timings die je gepost hebt, en hoe kan ik nu in godsnaam weten welke chips als er heatspreaders opzitten.

vegeta

Legacy Member
:offtopic: Als je nog achter een X800 WB zoekt kijk eventje in je gezocht thread

Massman

Legacy Member
bollie69 zei:
zijn idd die timings die je gepost hebt, en hoe kan ik nu in godsnaam weten welke chips als er heatspreaders opzitten.

aan welke timings/clocks draaide die als uwe cpu aan 3.65 geklokt stond ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan