Archief - Previous-gen a64 upgrade (cpu+mem+mobo+cooler+...) + momo force stuurwiel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bladebel

Legacy Member
Ik verkoop de volgende onderdelen, liefst in 1x voor een mogelijke upgrade:
Tussen haakjes vind je telkens minimum/meeneemprijs.
Zie http://users.telenet.be/romboutcuppens/verkoop/ voor een aantal foto's.
Alles nog met originele doos/verpakking en in perfecte staat.

G-Skill PC3200 dual channel 2-3-2-5 2x1024MB 2GBZX (90/100)
Asus A8N sli deluxe (40/50)
athlon 64 3700+ boxed (dus nog garantie) san diego 939 (30/35)
thermalright XP-120 cooler (25/30)
Point of view 7800gtx PCI-E (50/60)
momo force racestuur (originele versie samen ontwikkkeld met momo en ferrari, met lederen stuur, niet meer verkrijgbaar en slechts 3x gebruikt en dus nieuwstaat,zie review hier (70/80)

Het geheel kan je meekrijgen voor 355€ meeneem (305€ minimum), hierbij krijg je dan wel de volgende dingen extra :woohoo: :applause: : Geheel heeft ook de voorkeur op aparte biedingen, tenzij de totale som van de aparte biedingen minimaal op 375€ uitkomt.

- corsair twinx 2 x 256MB 3200LL 2-2-2-6 1T
- powerball + digital speedmeter
- I-top
- keuze uit 1 van volgende originele games : armed assault - splinter cell chaos theory - pro evo soccer 4 - pro evo soccer 5 - doom 3
- abit nf7-s V2 (waarvan ik niet meer kan garanderen dat het nog werkt wegens niet meer getest en er ook niet het materiaal voor :-))


bieden excl. verzendkosten (bij voorkeur geen verzending via post oid wegens slechte ervaringen)
kan afgehaald worden in kortenberg of wordt gratis gebracht in straal van ongeveer 50km

ook te vinden op loveno

cappelle

Legacy Member
meeneemprijs op G-Skill PC3200 dual channel 2-3-2-5 2x1024MB 2GBZX

bladebel

Legacy Member
idd, het enige dat het zou "overstijgen" is een betere prijs op het hele lot ...
sorry !
capelle en longpat hebben dus "prijs" tenzij er iemand biedt op het ganse lot ...
(je kan natuurlijk ook "samen" 1 bod uitbrengen, zolang ik er maar in z'n geheel vanaf raak...)

greco_online

Legacy Member
Ok np da wist ik niet,is wel dom als iemand meer bied heb je pech?

Maakt niet uit vind wel iets anders

mvg

Plato

Legacy Member
[OT] Zo te zien heb je een aardig lage prijs gevraagd voor die 7800! Die is nog wel 100 waard imo. Een gegarandeerde winst voor de koper ;) Jammer dat ik het niet op tijd heb gezien... [/OT]

bladebel

Legacy Member
medionsux: tja, als iemand de hele reutemeteut koopt kan ie er alsnog winst uit halen ;)

bladebel

Legacy Member
ADA3700DAASBN
KAB2E 0538APAW
deed op luchtkoeling 2830 zonder al te veel moeite (nooit echt hoger gegaan)

greco_online

Legacy Member
Dan bied ik toch nog op mobo en cpu 75 euro.
vanwaar ben je indien te ver kan je verzenden?

thx

bladebel

Legacy Member
zie eerste post ;) (ieden excl. verzendkosten (bij voorkeur geen verzending via post oid wegens slechte ervaringen)
kan afgehaald worden in kortenberg of wordt gratis gebracht in straal van ongeveer 50km)

bladebel

Legacy Member
voorlopige winnaars (tenzij dus bod op het geheel van minimaal huidige prijzen + minimumprijzen van het resterende in casu 75+60+100 +25 +70=330€) zijn:

greco online: cpu + mobo (75€, overbieden kan tot 85€)
longpatje: graka (60€, finale prijs, koopje van de maand wegens vergissing van mij bij het copy-pasten uit excel :p)
capelle: g-skill ram (100€, finale prijs)

ik sluit af deze vrijdag om 18.00

bladebel

Legacy Member
genoteerd (en meteen bump 2);
dit wil eigenlijk zeggen dat uw apart bod de meeneemprijs is voor het mobo terwijl greco-online max 45 voor mobo geboden heeft (+30 cpu als minimum-prijs); de combo heeft voorrang vanaf 80€ !

groeten
blade
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan