gargoyle
Legacy Member
wegens aankoop van een macbook pro bied ik onderstaande configuratie te koop aan :
- powermac Dual G4 (2 processoren van 1.0) MDD (mirrored drive doors, dus zo'n spiegelkast)
- 1.25 gig geheugen
- OSX 10.4.10
- 80 gb harddisk (7200)
- DVD writer (superdrive)
- pci kaartje met 4 extra usb2 poorten
- extra firewire kaart
- apple pro keyboard en pro muis
- Iiyama 19" CRT monitor diamondtron (vision master pro scherm met
ingebouwde usb hub), ideaal scherm voor video- en fotobewerking, mac is
gecalibreerd met juiste kleurprofielen voor deze monitor, kan zonder
problemen beelden op 100 hertz weergeven in hoge resolutie.
- harman kardon subwoofer en apple pro speakers (plexiglas bolletjes,
inclusief speciaal verlengsnoertje zodat je case onder je bureau kunt
plaatsen).
- Asus wireless USB stick, ondersteund door OSX en geeft zelfde
functionaliteit als een airport kaart, maar dan met de snellere G
standaard in plaats van de B
Compleet systeem met nog vele uitbreidingsmogelijkheden, draait vlotjes
OSX (voldoende geheugen, indien nodig kan je er nog bijpluggen), nu
vooral gebruikt voor (amateur)video bewerking.
Indien er vragen zijn, stel gerust. Een foto volgt zo snel mogelijk.
Te bekijken en af te halen in het Antwerpse, gezien het hoge gewicht geen verzending.
- powermac Dual G4 (2 processoren van 1.0) MDD (mirrored drive doors, dus zo'n spiegelkast)
- 1.25 gig geheugen
- OSX 10.4.10
- 80 gb harddisk (7200)
- DVD writer (superdrive)
- pci kaartje met 4 extra usb2 poorten
- extra firewire kaart
- apple pro keyboard en pro muis
- Iiyama 19" CRT monitor diamondtron (vision master pro scherm met
ingebouwde usb hub), ideaal scherm voor video- en fotobewerking, mac is
gecalibreerd met juiste kleurprofielen voor deze monitor, kan zonder
problemen beelden op 100 hertz weergeven in hoge resolutie.
- harman kardon subwoofer en apple pro speakers (plexiglas bolletjes,
inclusief speciaal verlengsnoertje zodat je case onder je bureau kunt
plaatsen).
- Asus wireless USB stick, ondersteund door OSX en geeft zelfde
functionaliteit als een airport kaart, maar dan met de snellere G
standaard in plaats van de B
Compleet systeem met nog vele uitbreidingsmogelijkheden, draait vlotjes
OSX (voldoende geheugen, indien nodig kan je er nog bijpluggen), nu
vooral gebruikt voor (amateur)video bewerking.
Indien er vragen zijn, stel gerust. Een foto volgt zo snel mogelijk.
Te bekijken en af te halen in het Antwerpse, gezien het hoge gewicht geen verzending.