The_Exorcist18
Legacy Member
Ik verkoop mijn ati PowerColor 1950 Pro Extreme met 512Mb.
Er zit standaard een arctic Accelero X2 koeler op, deze dingen zijn superstil!
De kaart is nooit overclocked geweest ofzo en is in perfecte staat.
Hij is 5 maanden oud, aangekocht op 2 april 2007 in Aken. De factuur heb ik nog, maar staat wel samen met nog andere onderdelen erop, maar kan eventueel wel een kopietje van de factuur maken.
Minimum: 120€
Meeneem: 135€
Greetz
Er zit standaard een arctic Accelero X2 koeler op, deze dingen zijn superstil!
De kaart is nooit overclocked geweest ofzo en is in perfecte staat.
Hij is 5 maanden oud, aangekocht op 2 april 2007 in Aken. De factuur heb ik nog, maar staat wel samen met nog andere onderdelen erop, maar kan eventueel wel een kopietje van de factuur maken.
Minimum: 120€
Meeneem: 135€
Greetz