c1pher
Legacy Member
Kheb dus nog een PNY quadro 4 xgl 580 agp kaartje te koop. Info: http://www.pny.com/products/quadro/xgl/580xgl.asp . Bij een goed bod gaat ze weg... (Richtprijs +- 60 euro
, kostte destijds 130 euro). Ik sluit af bij een genoteerd bod dat 24u niet wordt overschreden. Er zit wel geen doos, geen factuur, geen driver (maar kan je op de bovenvermelde link gratis downloaden) meer bij, enkel de kaart dus, werkt nog perfect, heeft maar even gedraaid voor inventor en ligt hier al even in de kast...
, kostte destijds 130 euro). Ik sluit af bij een genoteerd bod dat 24u niet wordt overschreden. Er zit wel geen doos, geen factuur, geen driver (maar kan je op de bovenvermelde link gratis downloaden) meer bij, enkel de kaart dus, werkt nog perfect, heeft maar even gedraaid voor inventor en ligt hier al even in de kast...