cope
Legacy Member
zoals titel zegt,
1x van 50
2x van 25
alledrie de pakjes zijn nog nooit gebruikt/geopend dus zogoed als nieuw
liefst ni met onnozele boden kome...
ik weet nieuwprijzen van NU ni dus momenteel kan ik der gene prijs op plakken ma ik zal der morgen wel achter zoeken op het net !
je mag nu al beginnen bieden...en wie toevallig een betrouwbare site heeft met de nieuwprijzen derop mag het ook ff hier neerzetten
1x van 50
2x van 25
alledrie de pakjes zijn nog nooit gebruikt/geopend dus zogoed als nieuw
liefst ni met onnozele boden kome...
ik weet nieuwprijzen van NU ni dus momenteel kan ik der gene prijs op plakken ma ik zal der morgen wel achter zoeken op het net !
je mag nu al beginnen bieden...en wie toevallig een betrouwbare site heeft met de nieuwprijzen derop mag het ook ff hier neerzetten
verzenden is 12€