Archief - PIII, DFI Mobo, Radeon 9600 Pro, Case, e.d.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tyve

Legacy Member
Alle prijzen zijn richtprijzen (=ongeveer startbodprijs); onmiddellijke meeneemprijs is telkens 5 € meer, behalve voor producten onder de 10 €; daar is de meeneemprijs gewoon 10 €, tenzij anders vermeld.

Alles samen kopen:

  • 1) Korting van -15 € op de totaalprijs (de onderdelen zijn nu immers geconfigureerd als een systeem*).
    2) Dit is hetzelfde als: 181 € (>7% korting, of harde schijf gratis, of moederbord gratis, hoe je het bekijkt). Meeneem: 200 €
Indien gewenst kan ik dan de retail doosjes ook meegeven, of enkel de kabels & cd’tjes, of hoe je het ook wilt, …

Ik verkies afhalen bij mij, opsturen gebeurt op u kosten en risico; p/m voor verdere afhandeling.

*Het enige wat je zelf nog nodig zou hebben voor een werkend systeem is een voeding. Een voeding van 300W zou ruim moeten volstaan voor zo’n systeem. (Met een goed bod kan ik misschien overtuigd worden om de OCZ Modstream 450 W die er nu in zit ook te verkopen).

Aanbieding staat ook op Tones.

Ahja, ook nog een 17-inch CRT TK - maar dat wil niemand meer waarsch....

SuSEQ

Legacy Member
200 EUR voor een P3ke zonder voeding en zonder scherm/klavier/muis... Goe bezig.

Gr, SuSEQ

tyve

Legacy Member
Ja, koop dan de dinges apart hè. :)

Plus, ik kan de prijs nog wel verlagen...

Enneuh, een scherm/klavier/muis, dat kan tegenwoordig geen probleem meer zijn hè.

tyve

Legacy Member
Allright, allright! Ik snap het al.

Hoeveel zou ge dan wél geven??

racekakje

Legacy Member
Ik bied 25€ op die graka.
Ik weet dat je daar 45€ zet, maar das echt te veel voor een 9600 serie

racekakje

Legacy Member
wanneer sluit je eigenlijk ongeveer af?
(ik moet je feliciteren met je topic, je eerste post is heel duidelijk, dat zou iedereen zo moeten doen.)

tyve

Legacy Member
Mss beetje laat maar:
p1060776wr3.jpg

p1060774en7.jpg

Toch een fluisterstil systeem, als ik het zo terug aanzet. :)

EDIT: OK, officiële afsluiting: Ma 16/9 12u

racekakje

Legacy Member
tyve zei:
EDIT: OK, officiële afsluiting: Ma 16/9 12u

Maandag 17/09 zal je bedoelen denk ik..
Het is dus afgesloten?
Hoe nu verder regelen, PM via tones of 9lives?

sarnath

Legacy Member
laat ram maar zitten, maar ik geef u nu 17 incl voor die harde schijf.

HitenMitsurugi

Legacy Member
€20 voor 512mb + USB2 adapter, vandaag afgehaald in leuven
als je dat ziet zitten..

tyve

Legacy Member
Shit, srry ze manne, kdacht da er geen intresse meer was!

HitenMitsurugi - 20 € voor ram sgoe, maar adapter kan ik ook nog gebruiken eigenlijk, dus ... spice up the offer en ge hebt een deal.
Linckxs - bod 17 € genoteerd!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan