Archief - Persoonlijke stock uitverkoop, 1set, cpu, mobo, ram, pci

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

meeus

Legacy Member
Zoals het zegt: Grote uitverkoop topic.

Boden zijn ALTIJD excl verzending, Afhalen geniet voorkeur. Afhalen is te tienen.
Prijzen zijn bespreekbaar, geen beginprijs buiten op SET1.
Afzetten bij de koper thuis is mogelijk maar dan word naft, tijd en km bijgerekend (ik werk in de dag)
Dingen die gratis af te halen zijn worden niet afgezet bij de koper of verzonden. moet men zelf komen afhalen.

Voila dat is het veel plezier:


Set 1: Nieuw staat nog nooit gebruikt of in een case gemonteerd geweest.
Prijs: beginprijs 150€ meenneem 170€
Garantie papapieren, dozen, boekjes, kabeltjes zit erbij.

2x 512 DDR2 800MHZ TRanscend
1x Msi K9AGM3
1x 3800+ Sempron AM2 Boxed
1x Xilence Psu 450 Watt

Appart te verkopen:

Cpu:
intel celeron 2.2Ghz socket 478
intel pentium4 3.4ghz 1mb 800mhz fsb socket 775
amd turion64 MK-36 MOBILE S1 2.0GHZ

Vga:
1x Msi 7900GTO 512DDR3 GEEN GARANTIE, WERKT PERFECT, GETEST.


Ram:
1x SODIMM Samsung PC2700S 333Mhz 256MB ddr CL2.5
1x SODIMM Kingston PC2700 333MHz 512MB ddr CL2.5
1x SODIMM Infineon PC2700 333Mhz 512MB ddr CL2.5
4x Sdram 256 133mhz GRATIS MEE TE NEMEN VERKOCHT AAN kiss1
1x Sdram 512 133mhz GRATIS MEE TE NEMEN VERKOCHT AAN kiss1

1x DDR1 1Gb 400Mhz Kingston
2x DDR1 256mb 400MHZ Kingston


HDD:

ATA:
1x Samsung SV0411N 40GB
1x Western Digital 40GB ATA133 GEEN GARANTIE, WERKT PERFECT, GETEST.
1x Maxtor 80GB Diamond Max Plus 9 ATA133 GEEN GARANTIE, WERKT PERFECT, GETEST.
1x Maxtor 250Gb Diamond Max Plus 9 ATA133 GEEN GARANTIE, WERKT PERFECT, GETEST.

SATA 2:
1x Western Digital 250 GB Sata 2 16mb WCAL73755021 Garantie tot 4/23/2008 VERKOCHT AAN kiss1
1x Western Digital 250 GB Sata 2 16mb WCANK1802363 Garantie tot 1/10/2009


PCi:
1x SATA/150 PCI CARD voor Maxtor schijven 2x SATA150 en 2X ATA133
1x ATA 133 PCI HighPoint Rocket 133 2x ATA133 poort (4ATA app)
2x msi read out unit, alleen voor msi.
1x lan kaart merk realtech RTL8139D
1x tv tuner 7134vmet fax modem merk medion

PCMCIA:
1x trust 10/100 Cardbus network card for notebook

Cat5:
1x +/- 10m Cat5 netwerkkabel wit


Netwerk:
1x Topcom 5port 10/100 Ethernet auto sensing Switch (TSH-205)
1x usrobotics 4poort router Wired Model No 8004
1x D-link Power Over Ethernet Adapter (DWL-P200) Met Doos

Fans:
3x 120 mm Antec 3speed control, cdrom power aansluiting zwarte kleur.
1x stock intel C2quad cpu koeler Socket 775
1x stock intel cpu koeler Socket 775 met koelings trechter.
1x stock intel cpu koeler socket 478 merk Coolermaster
1x stock intel cpu koeler socket 478
1x Northbridge cooler met bevestigins clips
1x stock intel cpu socket 478 motherboard base unit.


cdrw:
1x 52*32*52 witte cdrom brander liteon GRATIS AF TE HALEN!


Power:
1x 24 pins naar 32 pins omvormer

USB
2x microsoft usb stick 128Mb

groeten,


Meeus

!! staat op Tones en 9lives fora !!

babbelut

Legacy Member
hou die gratis ram en cdrom maar aan de kan, kom ik ophalen,

geen mb te koop, of zie ik erover?

Guardian-X-

Legacy Member
Kweet tis ambetant als zoiets gepost wordt maar indien je toch set1 apart wil wegdoen wil ik 100€ incl geven voor da mobo+cpu+mem

meeus

Legacy Member
@ babbelut: blijkbaar bied kiss1 daar 15€ voor dusja volg je of is het voor hem?
@ SenZ: 110 openings prijs 130 neemeemprijs.
@ SuSEQ: 40€?
@ Kiss1: indien geen hoger bod voor het SDRAM van babbelut of tones fora, verkocht aan u.
@ Kiss1: die schijf is meer waard dan 35€
@ Guardian-X-: ik weet het maar dingen zijn nieuw van tones. alles staat op dezelfde factuur.

meeus

Legacy Member
kan da doen maar als et tegeslaat dan blijf k zitte me die voeding.

kiss1

Legacy Member
15€ voor ram en 40€ voor hd,
of 55€ voor hd als ik het ram gratis krijg zoals in uw beginpost staat, this maar hoe je het bekijkt:)

Justchill

Legacy Member
Ja om te komen halen is 't wa ver, maar kunde ze verzenden met de post in zo'n bubbelkes enveloppe?

grtz

meeus

Legacy Member
@ Justchill: da kan k doen maar dan komen er nog verzendingskosten bij.


Laatste sata 250GB hdd verkocht op Tones fora aan EGGY.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan