Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Therif zei:Bevestigd, als niemand hoger biedt voor 15u44, bent u gewonnen
Therif zei:Zo, cpu+ram+mobo+case+netwerkkaart verkocht aan yezzer voor 61€
Therif zei:De Voeding ga ik meegeven met de Case aan yezzer
-Draco- zei:ik heb ge pm'ed naar een moderator om even te kijken.
Dat van die cpu en mobo ok, daar zou ik me bij neer gelegd hebben. Toen er een bod voor alles kwam, daarentegen zou de verkoper daarvoor kiezen, dus kon ik terug een tegenbod doen.
MAAR ZONDER EINDDATUM EN UUR EN MEENEEMPRIJS OP TE STELLEN verkopen achter de rug terwijl andere mensen op het werk centjes aan het verdienen zijn die niet de ganse dag op de pc zitten, dat is niet eerlijk.
Bij mijn weten is het een regel om einddatum en of meeneemprijs op te stellen als er meerdere geïnteresseerden zijn.
Ik zou het niet anders vinden dan fair om mijn laatste bod nog in overweging te nemen.
Wat is dat dan?Therif zei:@nTFs: Voor 30€ verkoop ik het direct, ben je nog geïnteresseerd?
hystrix zei:Wat is dat dan?
-Draco- zei:ah zo, het is dus alleen weggelegd voor mensen die TIJDENS HUN WERKUREN ONGEOORLOOFD INTERNET GEBRUIKEN???????????
Mijn bod blijft van de 65€
op graka+cpu+mobo+ram+voeding.
Ik wacht op reactie van moderator en verkoper.
-Draco- zei:ah zo, het is dus alleen weggelegd voor mensen die TIJDENS HUN WERKUREN ONGEOORLOOFD INTERNET GEBRUIKEN???????????
Mijn bod blijft van de 65€
op graka+cpu+mobo+ram+voeding.
Ik wacht op reactie van moderator en verkoper.
²nd that-Draco- zei:mij best...
Als jullie op deze oneerlijke manier zaken willen doen...
Van mij zul je geen last meer hebben!
Geef in het vervolg andere bieders een kans!
Ajuus