Archief - pc's te koop !!! opteron + P4 + TFT's + CRT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Robain

Legacy Member
welke voeding zit er in pc3?

kom je toevallig ooit in gent of brugge?

chris7ophe

Legacy Member
de originele van de artic silentium T2 zeer stil en speciaal voeding steekt vanonder

chris7ophe

Legacy Member
Robain,

Sorry dat ik niet op je 2e vraag antwoordde, Ik kom daar practisch nooit maar ben bereid tot in gent ofzo te komen. Hangt een beetje van de aankoop af.

Mvg

WereWulf

Legacy Member
Richtprijs TFT?
Ben op zoek naar goedkoop 2e schermpje...
Wel onder voorbehoud dat je evt naar Gent zou kunnen komen, Ranst is meer dan een uur rijden voor mij...

brechtvm

Legacy Member
WereWulf zei:
Richtprijs TFT?
Ben op zoek naar goedkoop 2e schermpje...
Wel onder voorbehoud dat je evt naar Gent zou kunnen komen, Ranst is meer dan een uur rijden voor mij...
+- 225€ zei ie tégen mij (maar heeft nadien zn post aangepast, omdat ik opmerkte dat er geen dvi aansluiting was?!)

chris7ophe

Legacy Member
brechtvm voor U was het 225€ voor de rest 200€, dat is 25€ voor naar uwe zever te moeten luisteren etc.

chris7ophe

Legacy Member
Trouwens ik denk wel dat ik al op die vraag geantwoord had met minstens 200€ zie enkele posts terug.

binary_x

Legacy Member
bod 200€ op 19" TFT (factuurtje?)
Zou het snel nodig hebben omdat we het op kantoor nodig hebben :)

binary_x

Legacy Member
chris7ophe zei:
geen factuur sorry,

hoe snel heb je het nodig ?

het is geen kwestie van 'leven of dood' ;)
maar laat ons zeggen : "hoe sneller hoe beter"..
een crt oogt namelijk niet zo mooi in een zaak :)

verder had ik nog een vraagje : kan u leveren te gent ?

(natuurlijk verwacht ik een scherm zonder dode/luie pixels...Mochten deze later optreden, kan ik dit dan nog rechtstreeks binnenstéken bij samsung ? (ben niet zo op de hoogte van die zaken.. hoe lang geeft samsung garantie?))

deze info vond ik op een site :
MANUFACTURER WARRANTY
Service & Support 3 years warranty

chris7ophe

Legacy Member
Dat kan ik maar dan vraag ik wel 20€ extra het is dat ik van Antwerpen kom ...

chris7ophe

Legacy Member
Scherm is in perfecte staat

met ingebouwde boxen in de voet. de meeste samsung 191N modellen hebben dit niet !

chris7ophe

Legacy Member
Normaal wel he ;)

Ik zal dit morgen voor U checken, Ik moet U wel mededelen dat moest er nadien nog een dode pixel op het scherm komen, samsung zoals alle andere merken niet omruilt voor 1 dode pixel. Ik denk dat U zich daar beter eens eerst over informeert ?

Dit hebben ze mij toch altijd wijsgemaakt.

Ook is het zo dat normaal gezien er nooit dode pixels bijkomen op een scherm. Een dode pixel is een fout in het scherm tijdens de productie.

En dat heeft dit scherm NIET.

mvg

binary_x

Legacy Member
chris7ophe zei:
Normaal wel he ;)

Ik zal dit morgen voor U checken, Ik moet U wel mededelen dat moest er nadien nog een dode pixel op het scherm komen, samsung zoals alle andere merken niet omruilt voor 1 dode pixel. Ik denk dat U zich daar beter eens eerst over informeert ?

Dit hebben ze mij toch altijd wijsgemaakt.

Ook is het zo dat normaal gezien er nooit dode pixels bijkomen op een scherm. Een dode pixel is een fout in het scherm tijdens de productie.

En dat heeft dit scherm NIET.

mvg


een collega zei me 'vanaf 5px'
om de RMA-requests binnen de perken te houden

Als ik u mag geloven kunnen er dus geen dode/luie pixels meer (bij)komen?

WereWulf

Legacy Member
Heb net ontdekt dat ik gemist ben in mijn vorige post.
Ik bedoelde, hoeveel voor de CRT?
Bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan