Archief - Pc met p4 2.8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ben hur

Legacy Member
Dit is dus te koop, indien een deftig bod, anders niet.

Moederbord asus P4C800-E deluxe
Pentium 4 2.8ghz 800fsb norhtwood + cooler
Hd seagate 160gb sata
Ram 2 x 256mb in dual channel pc 3200 twinmos
Vga msi 5500-TD256
Dvd rw +- nec 4550
Dvd rom aopen
Floppy
Case aopen QF50C silver airguide 1.1
Windows xp home edition NL origineel cd
+ alle andere programs reeds geinstalleerd

Liefst volledig, geen onderdelen alleen,alléé nu toch nog niet.
K'zal wel zien wat het opbrengt.

ben hur

TekkaBlade

Legacy Member
€ 40 inc. ( of afgehaald station aalst )voor HD Seagate mits verdere uitleg ( clusters + garantie )

jumper007

Legacy Member
mobo ASUS P4C800-E -> 25€
afgehaald in aalst + een pintje voor u :p
// zou het zo rap mogelijk nodig hebben, want mn IS7-E werkt momenteel maar half :p \\

tijgerke

Legacy Member
asus P4C800-E deluxe -> 35€
zelfde probleem jumper007... behalve dat uw mobo nog half werkt en het mijne gewoon dood is

jumper007

Legacy Member
tijgerke zei:
asus P4C800-E deluxe -> 35€
zelfde probleem jumper007... behalve dat uw mobo nog half werkt en het mijne gewoon dood is
jupla85 zei:
50 euro afgehaald
dusja...denk dat die 50€ op dat moederbord spreekt ?
en zoveel wil ik er ook niet aan géven :(

tijgerke

Legacy Member
die 50€ afgehaald komt niet van mij hé ;)
(verkeerde naam bij die quota)

indien die 50€ op het moederbord slaat ga ik toch ook niet hoger bieden... 'k heb nog een gigabyte op't oog voor 100€ + het is computerbeurs eind februari :)

Gamer

Legacy Member
Moederbord asus P4C800-E deluxe
Pentium 4 2.8ghz 800fsb norhtwood + cooler
Hd seagate 160gb sata
Ram 2 x 256mb in dual channel pc 3200 twinmos
Vga msi 5500-TD256
Dvd rw +- nec 4550
Dvd rom aopen
Floppy
Case aopen QF50C silver airguide 1.1

€ 200 morgen afgehaald.

Gamer

Legacy Member
Moederbord asus P4C800-E deluxe
Pentium 4 2.8ghz 800fsb norhtwood + cooler
Hd seagate 160gb sata
Ram 2 x 256mb in dual channel pc 3200 twinmos
Vga msi 5500-TD256
Dvd rw +- nec 4550
Dvd rom aopen
Floppy
Case aopen QF50C silver airguide 1.1

€ 200 morgen afgehaald.

bratislava

Legacy Member
Alles in perfecte staat ?
Nog facturen aanwezig ?

Zoja, 250 euro afgehaald.

ben hur

Legacy Member
washikiki zei:
300 afgehaald

Dat gaat de goede richting uit, maar is nog te weinig.

Case / dvd rw / dvd rom zijn nieuw / Hd is nog garantie op denk ik, k'zal het eens nakijken als ik tijd heb.
Windows Xp is er ook bij met de cd

windows xp / dvd rw/ dvd rom en case dit kost nieuw +- 225€ dus daarmee da'k 300€ toch wat teweinig vind hoor.

En indien de boden niet goed zijn voor mij dan gaat hij gewoon niet weg.

bratislava

Legacy Member
Ik heb eigenlijk enkel interesse in het volgende :

Moederbord asus P4C800-E deluxe
Pentium 4 2.8ghz 800fsb norhtwood + cooler
Hd seagate 160gb sata
Ram 2 x 256mb in dual channel pc 3200 twinmos
Vga msi 5500-TD256

Mocht je de onderdelen appart willen verkopen, laat me iets weten. Ik bied 225 euro afgehaald voor bovenstaande.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan