Archief - PC CASE: Antec Plusview 1000AMG

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wover

Legacy Member
Hallo daar :p!

Maandag krijg ik normaalgezien mijn nieuwe case, ik doe mijn oude dus weg.

Reden: Ze werd te klein voor al mijn hardeschijven :p
Ouderdom: Aangekocht 27 augustus 2004 bij tones.
Garantie: Geen garantie meer (tot 27/08/2005), factuur nog wel aanwezig.

Link: http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=90510
Foto's: http://wover.sin.khk.be/images

Mankementen: Klein mankement aan het deurtje, maar dat kan makkelijk gefixt worden (en als ge er voorzichtig mee zijt, hoeft het zelfs niet gefixt te worden).

Startprijs: €35
Meeneem: €50

Happy bidding

Wover

Legacy Member
Is mijn prijs te hoog, of hebben jullie gewoon geen kast nodig :p?

De 2 80mm casefans die standaard bij de case werden geleverd zijn trouwens aanwezig he.

Meer specs van de kast misschien? :

- ATX formaat
- Toolfree
- Makkelijke 3dinch racks (via een "kliksysteem" makkelijk eruit te halen!
- Plaats voor 3 hd's in rack 1
- Plaats voor 2 diskettestations, of één diskettestation en 2 hd's, of geen floppy en 3hds
- Plaats voor 4 optical drives
- Plaats voor 5 casefans in totaal (window, 2 rear, 2 front)
- HD koeling door fan die in het hd rack zelf geplaatst kan worden

brechtvm

Legacy Member
€35 bod..
geleverd in gent sint pieters ...
(zoniet INC)

Wover

Legacy Member
genoteerd, maar het is nog ietwat weinig vind ik :)

(een nieuwe Plusview II (de opvolger) kost €80) en ik zie niet in waarom een case onder dezelfde procentuele daling moet gerekend worden als andere pc-onderdelen hoor... (nieuwprijs toen was €75)

brechtvm

Legacy Member
Woverke zei:
genoteerd, maar het is nog ietwat weinig vind ik :)

(een nieuwe Plusview II (de opvolger) kost €80) en ik zie niet in waarom een case onder dezelfde procentuele daling moet gerekend worden als andere pc-onderdelen hoor... (nieuwprijs toen was €75)

kheb hier dan ook een crappy-mod-case staan die nog dienst kan doen voor mn 2de setup..
dus is niet echt dringend :)
vandaar dat ik mij er niet ga op dood-bieden..
maar omdat ge zo zat te sméke nr nen 'bieder' :p

Wover

Legacy Member
brechtvm zei:
kheb hier dan ook een crappy-mod-case staan die nog dienst kan doen voor mn 2de setup..
dus is niet echt dringend :)
vandaar dat ik mij er niet ga op dood-bieden..
maar omdat ge zo zat te sméke nr nen 'bieder' :p

maak er anders €40 van en ik kom het volgend weekend in gent brengen (station sint pieters dan)

vinteg

Legacy Member
wover kwil wel 35-40€ geven. mer wa is het mankement juist? en zijn die casefans derbij of niet?

Wover

Legacy Member
casefans zijn erbij ja, en het mankement, mja, ge kunt beter eens naar hier fietsen ofzo, k eb er wel een paar foto's van ze, kzal die anders eens online smijten ook :)

@brolpaq: op volledige kosten van de koper dan natuurlijk he.

Kilopost: "De maximumafmeting voor de lengte van een pakket is 1,5 meter. De totale afmetingen van een pakket mogen nooit 3 meter overschrijden. Dit betekent dat de som van 1x de lengte, 2x de breedte en 2x de hoogte nooit meer dan 3 meter mag zijn."

Prijs: €9.30 of €12.40


edit: foto's toegevoegd:

http://wover.sin.khk.be/images/pcmankement 001 (Medium).jpg
http://wover.sin.khk.be/images/pcmankement 002 (Medium).jpg
http://wover.sin.khk.be/images/pcmankement 003 (Medium).jpg

vinteg

Legacy Member
dus alsk het goed begrijp is het deel da het pinneke moet omsluiten kaput?

Wover

Legacy Member
vinteg zei:
dus alsk het goed begrijp is het deel da het pinneke moet omsluiten kaput?

ja, maar zoals ge kunt zien niet helemaal, zodat ze nog open en dicht kan e ;)

nuja, ge moet maar eens komen zien e ^^

Violator

Legacy Member
Woverke zei:
ja, maar zoals ge kunt zien niet helemaal, zodat ze nog open en dicht kan e ;)

nuja, ge moet maar eens komen zien e ^^

Bij mij ist ongeveer hetzelfde kapot. Alleen is mijn pinneke nog in orde maar is da stukske van de deur wat kapot.

Samen hebben we een volledige kast. *hint* *hint* :D

Wover

Legacy Member
bij mij is toch ook het stukske aan de deur kapot, en het pinneke in orde?

DyNaRaX

Legacy Member
heeft niet echt met de verkoop te maken maar kan de verkoper misschien wel helpen.

Ik heb ook zo'n case en ook het stukje aan het deurtje is afgebroken bij mij.

Ik heb het kunnen herstellen met wat lijm en een kleine verstevinging onder het pinnetje te kleven. Als versteviging heb ik een klein stukje plastiek van een fles water gebruikt.
Deurtje hangt er nu al meer dan een jaartje terug aan zonder enig probleem en het is amper zichtbaar.

Voor de rest een super case. Moest ik geen Stacker gewonnen hebben dan stond ze hier nu nog op mijn bureau. Nu staat mijn Antec bij mijn broer.

Sorry voor :offtopic: en veel succes verder met de verkoop.

Wover

Legacy Member
bedankt, als de verkoop nu niks oplevert zal ik wel eens proberen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan