Archief - PC (AMD Athlon xp 3500+) + monitor + 2.1 creative

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|Tricks|

Legacy Member
Processor: AMD Athlon xp 3500+
Moederbord: MSI nForce 4
Geheugen: 2 GB DDR

Graka: GeForce 7800 GTX (DDR)
Sound: Soundblaster Live 24-bit (onboard)
Hauppage WinTV kaart

HD: 1 x 300GB Samsung
1 x 300GB Maxtor (deze werkt mogelijk wel niet 100% goed, moet eens nagekeken worden, is ook niet aangesloten momenteel)

1 Diskettestation

1 HP CD-writer
1 LG DVD-drive
1 Neq DVD-RW

Monitor: Acer 17” LCD (8ms) (+-1 jaar oud)
Creative 2(speakers)+1(woofer)


Richtprijs: ?

http://users.pandora.be/krieklindemans/pc1.jpg
http://users.pandora.be/krieklindemans/pc2.jpg

Hou het aub ontopic. Voorlopig gaat hij NIET in onderdelen weg, dus indien geen interesse in hele pc; aub niets bieden.

maartenfabre

Legacy Member
Als dit in Leuven of Tielt-Winge geraakt ben ik wel geinteresseerd in de PC, zonder speakers en monitor

|Tricks|

Legacy Member
maartenfabre zei:
Als dit in Leuven of Tielt-Winge geraakt ben ik wel geinteresseerd in de PC, zonder speakers en monitor


En hoeveel wil je er dan voor geven?

|Tricks|

Legacy Member
Mannen, hij moet echt weg, vind het spijtig om hem hier ongebruikt te laten staan, dus als je een redelijk bod doet kan je hem komen halen!

DJones

Legacy Member
@Tricks

zit er een legale windows xp bij

als ook muis en toetsenbord

zoja

een bod van 500€ incl

maartenfabre

Legacy Member
|Tricks| zei:
En hoeveel wil je er dan voor geven?

ik dacht aan een 250
dit dan zonder het scherm en de speakers. Een Windows-installatie is niet nodig, ik kan via MA3d toch aan een legale Windows XP geraken.

|Tricks|

Legacy Member
DJones zei:
@Tricks

zit er een legale windows xp bij

als ook muis en toetsenbord

zoja

een bod van 500€ incl

Nee geen legale windows xp, uiteraard wel muis en toetsenbord.

|Tricks|

Legacy Member
maartenfabre zei:
ik dacht aan een 250
dit dan zonder het scherm en de speakers. Een Windows-installatie is niet nodig, ik kan via MA3d toch aan een legale Windows XP geraken.

Lijkt me wat weinig man, en dan nog brengen naar ginder? Nee dank u.

DJones

Legacy Member
360€ + 15€ levering te aalst

375€

bod geldig tot nu komde maandag

|Tricks|

Legacy Member
DJones zei:
360€ + 15€ levering te aalst

375€

bod geldig tot nu komde maandag

Is dat voor enkel de pc + muis + toetsenbord? Aalst is ietske over de 100km ENKEL, dus ik zie het niet bepaald zitten om die tot ginder te brengen. Eventueel halfweg ofzo misschien wel.

DJones

Legacy Member
|Tricks| zei:
Is dat voor enkel de pc + muis + toetsenbord? Aalst is ietske over de 100km ENKEL, dus ik zie het niet bepaald zitten om die tot ginder te brengen. Eventueel halfweg ofzo misschien wel.


mijn laatste bod 400€ incl voor dit hieronder

bod geldig tot nu komde maandag


PC (AMD Athlon xp 3500+) + monitor + 2.1 creative

Processor: AMD Athlon xp 3500+
Moederbord: MSI nForce 4
Geheugen: 2 GB DDR

Graka: GeForce 7800 GTX (DDR)
Sound: Soundblaster Live 24-bit (onboard)
Hauppage WinTV kaart

HD: 1 x 300GB Samsung
1 x 300GB Maxtor (deze werkt mogelijk wel niet 100% goed, moet eens nagekeken worden, is ook niet aangesloten momenteel)

1 Diskettestation

1 HP CD-writer
1 LG DVD-drive
1 Neq DVD-RW

Monitor: Acer 17” LCD (8ms) (+-1 jaar oud)
Creative 2(speakers)+1(woofer)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan