Archief - P4 CPU's, Belkin Wireless, Dell Optiplex, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michiel

Legacy Member
-P4 2,4Ghz BS:533Mhz 512kb L2 20€
-P4 1,7Ghz BS:400Mhz 256kb L2 17€
-P4 1,6Ghz BS:400Mhz 256kb L2 14€
-P4 1,4Ghz BS:400Mhz 256kb L2 12€

-Matsonic MS-9307C mobo (specs zie:http://www.geeks.com/details.asp?invtid=MS9307C-PLUS&cat=MBB) + 256Mb SD-RAM 20€

-Belkin Pre-N Wireless Router, Belkin Pre-N PCMCIA card+PCI adapter 70€

-Philips WiFi Router 802.11g 4-poorts ethernet 40€

-Cisco Wireless NIC 802.11b 10€

-Dell Optiplex, P4 2Ghz, 256Mb SD-RAM, 40Gb HD, AGP VGA kaart, sound onboard 120€

-US Robotics 10/100/1000Mb NIC 10€

-Adaptec 1210 SA PCI card (specs zie:http://www.adaptec.com/en-US/products/raid/sata/AAR-1210SA/index.htm) 10€

Alle prijzen zijn beginprijzen excl. verzending.

brechtvm

Legacy Member
-Belkin Pre-N Wireless Router, Belkin Pre-N PCMCIA card+PCI adapter 70€

Hebt u hier een modelnummer van ?

Eventueel aparte verkoop (PCMCIA card) ?

seakertje

Legacy Member
Vanwaar ben je?
interesse in moederbord en ram, als het kan worden afgehaald
ff vragen ook, heb info van moederbord bekeken, maar heeft deze vga onboard?

edit : woonplaats dus wilrijk zie ik in andere thread

ik bied 15 euro voor moederbord en ram afgehaald, als backplate en liefst ook boekje erbij is.

Michiel

Legacy Member
Backplate is erbij, boekje niet, hij heeft geen VGA onboard. Ik heb eventueel nog een VGA kaart liggen mocht je er geen hebben. Vanaf 20€ bieden aub, stond er ook bij vermeld.

brechtvm

Legacy Member
heb interesse in die PCMCIA kaart maar ik zie dat het een "belkin pre-n" technology is..
Kan u mij verduidelijken of het hier om "DE N-standaard gaat" of om "een belkin variant" erop ?
Ik heb een WRT300N router van linksys, vandaar

seakertje

Legacy Member
Michiel0912 zei:
Backplate is erbij, boekje niet, hij heeft geen VGA onboard. Ik heb eventueel nog een VGA kaart liggen mocht je er geen hebben. Vanaf 20€ bieden aub, stond er ook bij vermeld.

Idd erover gelezen van die beginprijzen, maar voorlopig ga ik niet hoger, moet het eerst navragen,
groeten,

robbeke

Legacy Member
Dell Optiplex, P4 2Ghz, 256Mb SD-RAM, 40Gb HD, AGP VGA kaart, sound onboard 120€

is dat zo een zwarte kleine case? foto eventueel ?
wil je dit ruilen tegen een xbox met 27 originele spelletjes ?
is deze nog geruisloos?

Michiel

Legacy Member
Cisco is PCMCIA. Locatie is Wilrijk.
De Dell is nog altijd geruisloos en is die kleine case.Ik heb al 2 Xbox'n.
kiss1 bod genoteerd.
Philips Wifi Model: CPWBS154/18

Michiel

Legacy Member
P4 CPU's, Belkin Wireless, Dell Optiplex, ...

--------------------------------------------------------------------------------

-P4 2,4Ghz BS:533Mhz 512kb L2 16€
-P4 1,7Ghz BS:400Mhz 256kb L2 14€
-P4 1,6Ghz BS:400Mhz 256kb L2 10€
-P4 1,4Ghz BS:400Mhz 256kb L2 8€

-Belkin Pre-N Wireless Router, Belkin Pre-N PCMCIA card+PCI adapter 45€

-Philips WiFi Router 802.11g 4-poorts ethernet 25€

-Cisco Wireless NIC 802.11b 5€

-US Robotics 10/100/1000Mb NIC 5€

-Adaptec 1210 SA PCI card (specs zie:http://www.adaptec.com/en-US/product...10SA/index.htm) 5€

Alle prijzen zijn beginprijzen excl. verzending.

@kiss1 je mag me een PM sturen voor verdere afhandeling van je onderdelen

Coolrunner

Legacy Member
Michiel0912 zei:
-Belkin Pre-N Wireless Router, Belkin Pre-N PCMCIA card+PCI adapter 45€

is deze setup geschikt voor Telenet + desktop PC ?

juiste model of linkje van de toestellen ? Ben er niet meer zo goed van op de hoogte als vroeger :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan