Archief - p4, ATI X850XT PE en andere

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

drakengeest

Legacy Member
Wat?

1 p4 3,0E GHZ prescot (nooit gebruikt enkel om 1 keer te testen)
2 p4 3,2C GHZ NORTHWOOD (Beter dan prescot)
3 p4 2,4C GHZ NORTHWOOD (superoverclocker, kan met gemak stabiel 3,4ghz. Ik heb luchtkoeling)4 Thoroughbred@tones 70 EUR
4 MOBO IS7-G
5 ATI AGP X850XT PE CruSifiX@Tones 300 EUR
6 Hercules 9700pro
7 Winfast TV kaart 2000 pro DELUXE (met afstandsbediening)
8 SLK-900u
9 ZALMAN ZM-CFM1
10 Vantec tornado 92mm
11 Pioneer dvd writer 108
12 2x256mb pc3500 (BH-5 chips) van corsair
Als er nog iets is post ik wel.

Prijzen gedacht

1 120EUR
2 150 EUR
3 80 EUR
4 50 EUR
5 380 EUR
6 60 EUR
7 20 EUR
8 40 EUr
9 20 EUR
10 20 EUR
11 30 EUr
12 80-100EUR

Staat ook op tones.be

drakengeest

Legacy Member
Ik ben van brugge

en de 3,2 ghz is zeker zijn 150 EUR waard. Dus bod geweigerd.
3,2 nooit overgeclockd. De 2,4c wel.

de bh-5 chips ben ik niet zover geraakt dat ze niet meekonden op de strakste timings. Want op 3,4 ghz voor de 2,4 draaiden hij aan 5:4 dus een goeie 226mhz. Maar kan zeker beter ;).

kivirno

Legacy Member
p4 3,2C GHZ NORTHWOOD (Beter dan prescot)
MOBO IS7-G
Hercules 9700pro
Pioneer dvd writer 108

als deze onderdelen samen werken en met factuur zijn geef ik

225 incl blijft vandaag geldig :-)

schep

Legacy Member
heb de interessepeiling verwijderd uit je topictitel, 't is ofwel verkopen ofwel niet hier he ;)

drakengeest

Legacy Member
Het is eignelijk echt wel interessepeiling. en als de prijzen goed vallen die geboden worden dan worden ze vekrocht. Want ik moet zeker zijn. Kwil geen odnerdelen hier liggen zwieren

drakengeest

Legacy Member
kivirno zei:
p4 3,2C GHZ NORTHWOOD (Beter dan prescot)
MOBO IS7-G
Hercules 9700pro
Pioneer dvd writer 108

als deze onderdelen samen werken en met factuur zijn geef ik

225 incl blijft vandaag geldig :-)

De prijs is imo iets te laag. Ik sla ook niet het geld uit iemands zakken e, maar je kan maar proberen e ;).

Kwertie

Legacy Member
drakengeest zei:
Het is eignelijk echt wel interessepeiling. en als de prijzen goed vallen die geboden worden dan worden ze vekrocht. Want ik moet zeker zijn. Kwil geen odnerdelen hier liggen zwieren
dan stel je minimumprijzen vast
+ stel je de voorwaarde op in het begin van je thread dat je niet gaat verkopen als niet alles weg geraakt... dan ben je ook safe en zit je niet meer met een interessepeiling, zo weten de mensen aan wat ze zich kunnen verwachten ... ;)

drakengeest

Legacy Member
analesex zei:
is die 2.4 ocd op da mobo da g eook te koop zet??

Ja ten eerste sorry voor late reply, mail komt blijkbaar ne dag te laat :S.

Ja, 2,4c en mobo worden samen verkocht. En liefst met de koeler erbij, want er kan geen stockkoeler op mobo, ik moest dat plastiekje rond de socket eruit solderen.

Alle cpu's zijn socket 478

80 EUR voor de 3,0 p4 vind ik persoonlijk te weinig. 120 EUR is echt al een vriendenprijsje. Op ebay gaan die voor veel meer over de toonbank.

Verder is de radeon 9700pro al verkocht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan