Archief - Overschotten: rest laptop MD9783 + oude P1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiara

Legacy Member
Bon, ik heb mezelf dus geïnformeerd bij GSC en zij vertelden mij het volgende (wat mijn punt nog eens extra versterkt). Je MOET het toestel binnenbrengen (je kan het stuk niet zo kopen), dat kost je 46 euro voor een BESTEK en dan is hij nog niet gemaakt. Een inverter kost idd tegen de 100 euro (precieze prijs kon hij niet meedelen omdat het om een oud toestel gaat maar afgaande op inverters van huidige notebooks kon hij me wel vertellen dat het niet 15 euro zal kosten). Bovenop dit alles komen nog werkuren + BTW, begin al maar te rekenen. Ik begrijp best dat je nog veel van je notebook verwacht maar geef de mensen dan correcte informatie.

Schelle

Legacy Member
Kiara zei:
Bon, ik heb mezelf dus geïnformeerd bij GSC en zij vertelden mij het volgende (wat mijn punt nog eens extra versterkt). Je MOET het toestel binnenbrengen (je kan het stuk niet zo kopen), dat kost je 46 euro voor een BESTEK en dan is hij nog niet gemaakt. Een inverter kost idd tegen de 100 euro (precieze prijs kon hij niet meedelen omdat het om een oud toestel gaat maar afgaande op inverters van huidige notebooks kon hij me wel vertellen dat het niet 15 euro zal kosten). Bovenop dit alles komen nog werkuren + BTW, begin al maar te rekenen. Ik begrijp best dat je nog veel van je notebook verwacht maar geef de mensen dan correcte informatie.


Ok, ik geloof ten volle dat gij u geïnformeerd hebt, en dat dat de info is die ze u gegeven hebben.

MAAR: ik heb gebeld en een afspraak gemaakt, en ik mocht die de dag daarna gaan binnendoen; ze zeiden dat de kost ging zijn: 15 euro voor de inverter, die ze (dat heeft die persoon aan de telefoon gecheckt) in voorraad hadden en dat de vervanging dus meteen kon gebeuren; vervolgens nog de werkuren (NIKS gehoord van een BESTEK, omdat als ge al WEET wat het probleem is, er geen bestek moet gemaakt worden) die 23 euro zijn per halfuur, maar dat het waarschijnlijk langer dan een halfuur zou duren en dus 2*23=46 euro zou zijn.

totaal: 15 + 46 = 61 euro

Maar ik heb dan nog eens overlegd met mijn ouders, en die zeiden dat het toch misschien eens tijd was om een nieuwe te kopen, want dat mijn pa anders toch nog naar destelbergen moest rijden enzovoort enzoverder. Kortom: dan toch een nieuwe gekocht.

Ik heb nog maar een viertal deals ofzo gedaan op dit forum, maar daarmee is nooit iets foutgelopen, ik heb er trouwens een hekel aan als mensen mij iets zouden verwijten.

Maar goed, ik zal nog eens bellen of mailen naar GSC.

Schelle

Legacy Member
Voilà, mail verstuurd. Ik heb niet gebeld, omdat dat een betaalnummer is en de vorige keer was het al een gesprek van 22 minuten (wachttijd inbegrepen natuurlijk)...

woutervh

Legacy Member
Jah, der is blijkbaar nogal wat discussie over wat dat stuk invertor nu kost. Ik wil je 140eur geven voor de laptop (wel met harddisk) of 125eur zonder harddisk, incl verzending (en geen vragen over dien invertor).

grtz

Schelle

Legacy Member
Mja, hoe dringend is het voor u? Ik ga in ieder geval eerst afwachten wat gravendelver wilt doen...

woutervh zei:
Jah, der is blijkbaar nogal wat discussie over wat dat stuk invertor nu kost. Ik wil je 140eur geven voor de laptop (wel met harddisk) of 125eur zonder harddisk, incl verzending (en geen vragen over dien invertor).

grtz

gravendelver

Legacy Member
€150 als je het kan komen brengen naar gent (met hd)

Kiara

Legacy Member
Ik heb een half uur liggen telefoneren en idd de inverter hadden ze wel in stock. Hoe je het ook draait of keert die bestek kosten moeten zowiezo betaald worden. Ik heb hen verteld dat ik al wist wat het probleem was en dat ik goed op de hoogte was van de elektronica in zo'n toestel. Bijna op randje van smeken maar het ging niet. Ik heb ook gevraagd of ik het onderdeel kon afhalen en dat was ook een njet.
Soit, misschien had jij iemand anders aan de telefoon die beter op de hoogte was van de zaken in hun bedrijf.

Schelle

Legacy Member
Baja inderdaad beter ingelicht. Of slechter. Of anders. Das blijkbaar een probleem met meerdere helpdesks. Verschillende levels van expertise, en verschillende meningen over "klantvriendelijkheid". Ik ga niet meer zaniken over wat ze me twee weken geleden vertelden, ik ga gewoon het antwoord op die mail afwachten, en dan posten wat ze schreven he... Ge moogt erop vertrouwen dat ik eerlijk ben :)



Kiara zei:
Ik heb een half uur liggen telefoneren en idd de inverter hadden ze wel in stock. Hoe je het ook draait of keert die bestek kosten moeten zowiezo betaald worden. Ik heb hen verteld dat ik al wist wat het probleem was en dat ik goed op de hoogte was van de elektronica in zo'n toestel. Bijna op randje van smeken maar het ging niet. Ik heb ook gevraagd of ik het onderdeel kon afhalen en dat was ook een njet.
Soit, misschien had jij iemand anders aan de telefoon die beter op de hoogte was van de zaken in hun bedrijf.

Schelle

Legacy Member
Brengen kan wel gaan, maar dan wel afspreken aan het station, of mssn kan ik het aan iemand meegeven... Maar het zal wel sowieso ZONDER hdd zijn...

gravendelver zei:
€150 als je het kan komen brengen naar gent (met hd)


*edit: als het u dan nimeer interesseert, is het bod van woutervh het hoogste...

gravendelver

Legacy Member
Schelle zei:
Brengen kan wel gaan, maar dan wel afspreken aan het station, of mssn kan ik het aan iemand meegeven... Maar het zal wel sowieso ZONDER hdd zijn...




*edit: als het u dan nimeer interesseert, is het bod van woutervh het hoogste...

€125 dan zonder de hd

Schelle

Legacy Member
XerberuZ zei:
130 exc voor de laptop

genoteerd, hoogste bod


aan de rest: gelieve nu ook EXCL. te bieden; ik had het al gevraagd in mijn beginpost, is iets makkelijker voor mij (sommigen willen da'k hem brengen, andere da'k hem opstuur, enz...)

XYRIS

Legacy Member
Dus die laptop heeft zelfde Specs als op die link ?
2000Mhz, 256......

dus just scherm + hd , al de rest marcheerd?

Als ik nu een bod zou doen met het maken van het scherm derin,
wil jij die dan binnendoen?

Schelle

Legacy Member
XYRIS zei:
Dus die laptop heeft zelfde Specs als op die link ?
2000Mhz, 256......

dus just scherm + hd , al de rest marcheerd?

Als ik nu een bod zou doen met het maken van het scherm derin,
wil jij die dan binnendoen?



ahja, anders zou ik die link niet geven he... :)


en zelf binnendoen, tja... dan moeten wij ook nog eens naar destelbergen rijden, enzovoort, enzoverder... DUS: ja, maar dan zal het een ERG goed bod moeten zijn :)

Schelle

Legacy Member
De volgende mail heb ik gekregen van de helpdesk van GSC... Blijkbaar kost het 18 euro, en geen 15. Maar zeker dus ook geen honderd euro he... En voor wie er iets van kent (ik dus niet), kan je het ook bestellen en zelf monteren, zoals duidelijk mag zijn uit onderstaande mail...

Ik sluit volgende week maandag af (als ik het vergeet, pm me maar :)), hoogste bod nog steeds voor Krulle.

GSC Helpdesk zei:
Geachte,


U kunt dit bij ons bestellen via overschrijving op rekening:

000-1650723-74, op naam van:

GSC
Bijlokestraat 17-19
9070 Destelbergen

en dit voor een bedrag van ? 18,00 (transportkosten inbegrepen).

In de mededeling van de overschrijving noteert u het volgende:

inverter MD 9783 + uw telefoonnummer.

Gelieve rekening te houden met een leveringstermijn van maximum 3 weken. Indien u binnen deze termijn niets ontvangen heeft, neem dan gerust contact op met de Helpdesk van GSC. De mogelijkheid bestaat dat het onderdeel niet voorradig is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan