Kiara zei:
Bon, ik heb mezelf dus geïnformeerd bij GSC en zij vertelden mij het volgende (wat mijn punt nog eens extra versterkt). Je MOET het toestel binnenbrengen (je kan het stuk niet zo kopen), dat kost je 46 euro voor een BESTEK en dan is hij nog niet gemaakt. Een inverter kost idd tegen de 100 euro (precieze prijs kon hij niet meedelen omdat het om een oud toestel gaat maar afgaande op inverters van huidige notebooks kon hij me wel vertellen dat het niet 15 euro zal kosten). Bovenop dit alles komen nog werkuren + BTW, begin al maar te rekenen. Ik begrijp best dat je nog veel van je notebook verwacht maar geef de mensen dan correcte informatie.
Ok, ik geloof ten volle dat gij u geïnformeerd hebt, en dat dat de info is die ze u gegeven hebben.
MAAR: ik heb gebeld en een afspraak gemaakt, en ik mocht die de dag daarna gaan binnendoen; ze zeiden dat de kost ging zijn: 15 euro voor de inverter, die ze (dat heeft die persoon aan de telefoon gecheckt) in voorraad hadden en dat de vervanging dus meteen kon gebeuren; vervolgens nog de werkuren (NIKS gehoord van een BESTEK, omdat als ge al WEET wat het probleem is, er geen bestek moet gemaakt worden) die 23 euro zijn per halfuur, maar dat het waarschijnlijk langer dan een halfuur zou duren en dus 2*23=46 euro zou zijn.
totaal: 15 + 46 = 61 euro
Maar ik heb dan nog eens overlegd met mijn ouders, en die zeiden dat het toch misschien eens tijd was om een nieuwe te kopen, want dat mijn pa anders toch nog naar destelbergen moest rijden enzovoort enzoverder. Kortom: dan toch een nieuwe gekocht.
Ik heb nog maar een viertal deals ofzo gedaan op dit forum, maar daarmee is nooit iets foutgelopen, ik heb er trouwens een hekel aan als mensen mij iets zouden verwijten.
Maar goed, ik zal nog eens bellen of mailen naar GSC.