Archief - oud/ouder/kapot pc materiaal, beginprijs van alles : 0 € !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dr_pimpie

Legacy Member
.1 Inleiding

Alle voorwerpen zijn oud en of kapot. Daarom is voor alles de beginprijs 0 euro en mogen ze dus gratis afgehaald worden. Voorstellen om te ruilen mogen ook altijd! Ik zoek oa nog een externe hd case. Uiteraard mag er geboden worden. Alles waar volgende week zaterdag nog geen 2e huis voor gevonden is gaat naar het stort.

.2 Objecten

  1. Volledige pc

    • Omschrijving: oude maar volledige (en werkende pc) komt incl toetsenbord, muis en scherm met boksen ingebouwd.
      hardware: +- 20gig
      192mb ram
      +- 533mhz
      netwerkkaart
      geforce 2 mx (welke wetek ni juist)
    • Afbeelding: http://img503.imageshack.us/img503/2345/dsc04424es7.jpg
    • Minimumprijs: 0
  2. Compaq laptop

  3. Kapotte Vaio

  4. Macintosh LC II

  5. Pc athlon xp 2100 mhz

  6. Rood gespoten toetsenbord

  7. Wit toetsenbord

  8. Logitech controllers

  9. HP deskjet 690C

    • Omschrijving: incl adapter, excl parallelle kabel
      inktcasettes al lang niet meer gebruikt maar vermoedelijk allebei halfvol
      komt nog met casette om foto's te printen (ongeopend ma wel heel oud)
    • Afbeelding: http://img137.imageshack.us/img137/3739/dsc04449ja6.jpg
    • Minimumprijs: 0
  10. Luidsprekers

  11. Pc-case van oude pentium mmx

  12. 13 of 14 inch scherm

.3 Verzending

Alle goederen kunnen afgehaald worden in Brasschaat of Leuven, als je ze in Leuven wilt moet ik ze zelf tot ginder slepen en verwacht ik dus minstens een kleine compensatie. Opsturen gaat ook maar daar heb ik niet veel tijd/goesting voor, examens ... Verzending kan via Kiala of de post, wel steeds excl verzending bieden!

.5 Slot

Verdere vragen mogen steeds gesteld worden, als je vreest dat het stomme vragen zijn pm je ze maar;)

Bijna alles zit in originele verpakking (Macintosh is zelfs helemaal compleet zoals hij van de winkel kwam)
Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

kiss1

Legacy Member
5. Pc athlon xp 2100 mhz

indien verzending mogelijk 30€ excl.

-Incubus-

Legacy Member
15€ voor de vaio
kan morgen al komen halen als je wilt ;-)

edit: en 5€ voor nr 5 :-)

Dr_pimpie

Legacy Member
boden van floriswittoeck en kiss1 genoteerd
@ -Incubus- krijg al 30€ voor 5 alleen, voor die 20€ extra wil ik wel eens naar de post/kiala centrum lopen

BELANGRIJK: staat ook in vriendenkring

-Incubus-

Legacy Member
excuseer, khad daar over gekeken ;-)
60€ voor 3 en 5 dan :-)

Dr_pimpie

Legacy Member
floriswittoeck zei:
wanneer gaat u afsluiten voor de vaio ?

heb nog niet direct een datum in men hoofd, als het begint te kalmeren, laat ik wel iets weten. (zal zeker voor volgende week zaterdag zijn)

piod

Legacy Member
Hoe groot is die case?:)
ook eventuele intresse in laptop(2), is hier al op geboden?

Dr_pimpie

Legacy Member
@Jack-Sparrow, neje daar kom ik niet

@doby, genoteerd

@bumba007, zal er eens over nadenken, laat u ten laatste morgen nog iets weten

@piod, bedoelt ge 11? die is 38cm diep, 32 cm hoog en 18 cm breed, voor 2 is nog niet geboden, alleen iemand die wilt afhalen

Dr_pimpie

Legacy Member
piod zei:
zit er bij die copmpaq iets van HD in?:)

ik dacht 2 keer 2-2,5 gig, kan verkeerd zijn, in elk geval zit er een hd in, heb daarjuist nog bestanden gewist;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan