vengeance_angel
Legacy Member
Ik heb hier nog een pc'tje staan, een pentium 1 ofzo veronderstel ik perhaps een 2 (prolly niet).
Hij draait momenteel vlot win 98 ( en hij draait het al lang, een format zou geen kwaad kunnen)
Er zit 32 ram in, een harde schijf van 3,2 gig , een cd rom ( @ 48 speed :applause: ).
Er is een 15 inch brother scherm bij, een relatief recent toetsenbord en een muis ( serieel) en geen usb.
Er zit ook een diskettestation in ( surprise
)
Nuja in elk geval is die case nog in prachtstaat ( echt niet vergeeld nog nix)
Er zit een soundkaart in , er is een modemaansluiting,...
Ik wil er nog een graka'tje bijdoen een oud pci kaartje van ne mb of 4-8
nuja zeg maar wat je ervoor wil geven.Kweet dat het niet veel meer waard is, maar voor vijf euro stap ik niet uit mn zetel
Hij draait momenteel vlot win 98 ( en hij draait het al lang, een format zou geen kwaad kunnen)
Er zit 32 ram in, een harde schijf van 3,2 gig , een cd rom ( @ 48 speed :applause: ).
Er is een 15 inch brother scherm bij, een relatief recent toetsenbord en een muis ( serieel) en geen usb.
Er zit ook een diskettestation in ( surprise
)Nuja in elk geval is die case nog in prachtstaat ( echt niet vergeeld nog nix)
Er zit een soundkaart in , er is een modemaansluiting,...
Ik wil er nog een graka'tje bijdoen een oud pci kaartje van ne mb of 4-8
nuja zeg maar wat je ervoor wil geven.Kweet dat het niet veel meer waard is, maar voor vijf euro stap ik niet uit mn zetel




)