Archief - OCZ-voeding,Antec-voeding,WD 200gb,Ati x850XT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kibo

Legacy Member
Enkele items op overschot

*OCZ 600W StealthXtream SLI voeding,4*12V,2*pci-e(6-pin)
3maand oud,incl factuur,doos en verpakking
http://www.ocztechnology.com/products/power_management/ocz_stealthxstream_power_supply
richtprijs 60€

*Antec Truepower Trio 550W 3*12V
Splinternieuw in gesloten verpakking,geen factuur wegens rma
http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=07655
richtprijs 75€

*Sapphire X850XT 256 mb AGP
Kaart komt incl doos,alle kabeltjes,cd's(waaronder 2 games).
http://www.sapphiretech.com/be/products/products_overview.php?gpid=15&grp=2
http://img339.imageshack.us/my.php?image=atix850xtkf2.jpg
richtprijs 70€

*WD 200 gb IDE wd2000jb-00gvao date:24/6/04
richtprijs:35€

-Afhalen te Beveren-Waas of leveren in de buurt.
-staat ook op Tones

kibo

Legacy Member
bod op Tones voor OCZ-voeding 60€ incl.
maar afhalen heeft absolute voorkeur

kibo

Legacy Member
In Gent kom ik regelmatig....Leuven minder.....Hasselt bijna nooit,
dus afspreken in Gent moet wel lukken

kibo

Legacy Member
PsYmon zei:
OCZ + x850xt: 110 afgesproken in Gent

Afspreken is geen enkel probleem,natuurlijk afhalen geniet mijn voorkeur.
bod op Tones ocz 600W 60€ afgehaald
x850xt 50€ ?
Als persoon voor x850xt komt afhalen is dat het hoogste bod,
anders heeft psymon het hoogste bod.

Johny C

Legacy Member
Dus die antec is nog niet getest op goede werking en een kopieke van de factuur waarvoor die in RMA geweest is?

kibo

Legacy Member
Johny C zei:
Dus die antec is nog niet getest op goede werking en een kopieke van de factuur waarvoor die in RMA geweest is?

Zoal topic vermeld is dit een splinternieuwe voeding(gesloten verpakking),
mijn vorige voeding(oud model truepower 2.0)is kapotgegaan en heb die opgestuurd incl factuur,
wat heb ik in de plaats gekregen: nen nieuwe Antec Truepower TRIO (weliswaar zonder factuur),heb naar mijn shop gebeld en heb zowiezo 5 jaar garantie :D (staat trouwens op de doos vermeld)

masterboy

Legacy Member
OCZ 600W StealthXtream SLI voeding:
Ik geef je 65 euro als ik er maandag rond 16u mag om komen.
Dus afgehaald.

kibo

Legacy Member
masterboy zei:
OCZ 600W StealthXtream SLI voeding:
Ik geef je 65 euro als ik er maandag rond 16u mag om komen.
Dus afgehaald.

Als er niemand voor 12u bovengaat(afgehaald) is de voeding verkocht.
Rond 16u afhalen moet lukken,jij hebt mijn gegevens nog?

masterboy

Legacy Member
kibo zei:
Als er niemand voor 12u bovengaat(afgehaald) is de voeding verkocht.
Rond 16u afhalen moet lukken,jij hebt mijn gegevens nog?
Alvast bedankt.
Als je wilt stuur uw gegevens nog eens door a.u.b.

kibo

Legacy Member
OCZ-voeding is verkocht

Update:
*Sapphire X850XT 256 mb AGP bod 55€ geleverd te Gent
*Antec Truepower Trio 550W 3*12V ...
*WD 200 gb IDE wd2000jb-00gvao date:24/6/04 ...

kibo

Legacy Member
Amadeke zei:
bod van 50 euro voor de voeding.
kan in 1 afspraak te Gent ;-)

onder de 60€ gaat de voeding niet buiten.....meeneemprijs 70€
Ati x850xt agp:
meeneemprijs 65€ geleverd te Gent of binnen straal van 30 km van Beveren-Waas,of 60€ afgehaald
Hd zal ik zelf wel houden,aangezien er niemand interesse heeft.

2.DIE.4

Legacy Member
En wanneer sluit je hier af ? Want ik vind dat mijn bod toch al lang onovertroffen is :)

kibo

Legacy Member
2.DIE.4 zei:
En wanneer sluit je hier af ? Want ik vind dat mijn bod toch al lang onovertroffen is :)
Vrijdag om 21u wordt er afgesloten,
opgelet voor levering te Gent is enkel geldig nu zat. tss 15u-19u(aangezien ik de de komende weken niet meer in Gent moet zijn.)

Amadeke zei:
voeding kost nieuw geen 90 euro, dus hoger ga ik nie.
Geen enkel probleem,maar voor uw geboden prijs blijft voeding hier mooi liggen.
Heb je ook een linkje met diene prijs van onder de 90€?,want bij Tones kost ze nog altijd 95€.

Hungry®

Legacy Member
is Beveren ver van Waasmunster Kibo? 60 euro indien je die kaart levert op een adres in Waasmunster, ik geef je nog verdere details per pm indien je akkoord gaat, en indien die kaart twee uitgangen VGA heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan