Archief - OCZ powerstream 600 watt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cherouke

Legacy Member
Ik verkoop dus een OCZ powerstream 600 watt.
Ongeveer jaartje oud denk ik. Er zit wel geen garantie meer op doordat de originel fans vervangen geweest zijn door stillere exemplaren. (originele waren nogal luidruchtig). De voeding maakt soms een klikkend geluid, maar dit is normaal, dit komt doordat ons stroomnet soms meer dan 230v levert en dat onderdeel maakt daardoor dat geluid. Maar voor de werking van de voeding kan dat geen kwaad.

Bieden exclusief verzending, geen belachelijke boden aub.

PsYmon

Legacy Member
Je wil daar nog een flinke kluit voor zeker. Ik ben geen krak in voedingen, geen richtprijs?

cherouke

Legacy Member
Woverke zei:
http://www.hofline.com/index.php?pa...ad3c0d6ae443756f5&option=com_phpshop&Itemid=1

dit is de nieuwprijs voor een 520W voeding, dus ik schat dat een 600W versie ongeveer €180 nieuw moet kosten. Door het feit dat ge geen garantie meer hebt en de voeding al eens open is geweest enz, en het verhaal over het klikkende geluid daalt uw waarde snel.

De voeding werkt perfect. Dat klikkend geluid is normaal, komt enkel door dat ons net soms meer dan 230v levert, kun je terugvinden op site van OCZ. Ik zet het er van eerste keer bij om geen misverstanden te hebben nadien.

http://193.109.188.29/catalog/produ...=1622&osCsid=671c1dad96a7e926eaa36ca37d6123a0

205 euro nieuwprijs


Minimumprijs 100 euro meeneem 130

Asshen

Legacy Member
Zou je die tot in Gent brengen, mocht ik toevallig misschien eventueel het winnende bod uit brengen ?

RoaringEagle

Legacy Member
bod van 100 euro, indien ik pakweg 2 weken 'garantie' van u krijg (wegens de gemodde fans)

cherouke

Legacy Member
Tot in Gent brengen zie ik niet echt zitten, dat is 100 km door en 100 km terug ongeveer. Dat zou me te duur uitkomen. Verzenden kan.

Ik wil gerust 2 weken garantie geven, geen enkel probleem.

Bod genoteerd.

SMa

Legacy Member
even over dat klikgeluid:
dit heb je bij iedere OCZ voeding, tenzij Electrabel/Nuon/... 220V levert bij u thuis, maar dan ben je toch al een heel speciale klant..

Cranox

Legacy Member
Ik heb ook een ocz 600w maar ik hoor hier toch geen klikgeluiden hoor ( ofwel zijn de klikjes zo stil dat ik ze niet hoor ;) )
Ik zou mer derover ook niet teveel zorgen maken , als hij al 1jaar gedraaid heeft zonder probs , ik dacht dat der op de 600w 5jaar garantie zat

cherouke

Legacy Member
Cranox zei:
Ik heb ook een ocz 600w maar ik hoor hier toch geen klikgeluiden hoor ( ofwel zijn de klikjes zo stil dat ik ze niet hoor ;) )
Ik zou mer derover ook niet teveel zorgen maken , als hij al 1jaar gedraaid heeft zonder probs , ik dacht dat der op de 600w 5jaar garantie zat

Iets oudere modellen hebben dit, nieuwere modellen niet meer. Geen garantie meer door de andere fans die erin zitten. Maar werkt hier al jaar perfect, zodus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan