Archief - OCZ 2x512mb --> OCZ5001024ELDC-K

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FetO

Legacy Member
dit geheugen is perfect in orde en zit in de originele verpakking, ik doe ze weg omdat ik twee latjes van 1gig ga kopen, werken perfect en zijn echt schitterende latjes

heb via het forum van tones een bod van 100€

brechtvm

Legacy Member
zijn dus wel degelijk PC4000/DDR500 EL latjes (geen value dus ;))
(dit ter correctie van mn vorige post)

OCZ EL DDR PC4000 Gold Edition rev2 Hynix DT-D5
OCZ EL DDR PC4000 Gold Edition VX Winbond UTT CH-5

kutteke

Legacy Member
hij heeft me dit via pm aangeboden
users.telenet.be/FetO/OCZ
what the hell is that :)

FetO

Legacy Member
kheb dit ook ter discutie had op tones forum en ze zeggen dat het zeer wss high-end ram is, maar het zijn echt goeie dingen hoor, kan er echt niet over klagen, nrml gezien valt hier perfect en zeer goed mee over te clocken dus mensen bieden maar é heb bij tones al een bod van 100€

FetO

Legacy Member
dit nog effe zeggen de meeneemprijs is 150€ en anders moet je gewoon maar bieden

FetO

Legacy Member
mag ik gwn weten hoe ze zouden moeten uit zien om goed te zijn en ik zal sebiet een pakken, maar dan moet ik wel effe m'npc uitdoen :P

brechtvm

Legacy Member
FetO zei:
mag ik gwn weten hoe ze zouden moeten uit zien om goed te zijn en ik zal sebiet een pakken, maar dan moet ik wel effe m'npc uitdoen :P
op mijn foto staan er pijltjes naar die ijzeren 'puntjes'..
wel, die duiden erop dat het BH-5 is..
ALS uw chips bh-5 zijn , zullen ze er dus ook zo uitzien

reden : kem nog nooit zwarte ocz gezien ;) vandaar dat ik wel zou willen weten welke chips er op zitten :)

kutteke

Legacy Member
wss hynixen, pcb is ook blauw hebk ook nog ni gezien, en bh-5 op pc4000 latten? da zouk raar vinden (buiten vx dan)

brechtvm

Legacy Member
kutteke zei:
wss hynixen, pcb is ook blauw hebk ook nog ni gezien, en bh-5 op pc4000 latten? da zouk raar vinden (buiten vx dan)
twas maar een gedacht ;)
op http://www.techpowerup.com/memdb/ staat ook dat het hynix zou moeten zijn...
maar die latjes lijken niet op wat de verkoper hier aanbied ?!
terwijl het ook duidelijk EL is

thx @ kutteke voor de degelijke uitleg (post hieronder) :)
(kvind ze ook nergens terug, mss kan ie ze verkopen als 'unieke ram' :p)

kutteke

Legacy Member
volgens mij zijn dees een van de eerste pc4000 latten op de markt aan de spd table te zien : 3-5-5-10 is wss hynix (D43 of D5 fzo) en bij de premier series staan der latten met zwarte spreaders op site van ocz maar deze vind ek nergens terug.

FetO

Legacy Member
wel zou ik wel eens mogen weten of jullie interesse hebben om te kopen of niet ??

brechtvm

Legacy Member
FetO zei:
wel zou ik wel eens mogen weten of jullie interesse hebben om te kopen of niet ??
indien het tccd was -> ja
indien het bh-5 was -> denk dat je dan vele kopers zou vinden ;)
als het die micron chips zijn -> nee

anyways : tzijn goede latte !
good luck met je verkoop !

kutteke

Legacy Member
ik heb wel intresse indien et tccd is,
weet ge hoe ge uw latten hun prijs mss de hoogte in kunt jagen?
1: ge test da max op 2-2-2-5 , 2.5-3-3-9, 3-3-3-10
2: aangezien garantie toch weg is door stickers, zoude de heatspreaders is van de latjes kunnen doen en de ramchips per foto trekken, zo kunnen we makkelijker zien wat type het is , en welke overclocks mogelijk zijn

want van die fotos van bovenaf kunde ni veel uitmaken er zijn zelfs sdram chipkes die der zo uitzien e :)

FetO

Legacy Member
kijk kga eerlijk zijn ik weet nie veel van die ram dinges en je gaat me wel eens moete zeggen oe dak da moe doen vo da op 2-2-2-5 te zetten en die heatspreaders da krijg ek er praktisch nie af wi

FetO

Legacy Member
Kan je me effe helpen en brechtvm heb je al wat kunne uitmaken van die foto's
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan