Archief - Notebook Dell D600 1.4 Centrino + notebooktas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiara

Legacy Member
Dell D600 met een minimum aan gebruiksporen. Enige minpuntje is dat het slotje van de laptop stuk is. Voor de rest in zeer goede staat.

Specs:

Model Latitude D600 Centrino

Processor: INTEL Pentium M 1.4 GHz 1024KB L2 Cache

Memory: 1 latje van 512MB PC2700(Upgradable to 2Gb)

Graphics: Ati Radeon 9000 32Mb non shared

Hard Drive: 30Gb

Azerty

Screen Size: Super Bright 14.1" 1024 x 768

Gewicht: dacht een 2 kilo

Modem/Networking Built in 56k Modem and 10/100/1000 (Gigabit) and Intel wireless

Drives: DVD-Rom

Additional Specs: 2 USB 2.0, S-Video out, Printer, InfraRed, VGA, Serial Ports. 1) PCMCIA Card Slot.

Accessories: AC adapter / Li-ion battery Max.Battery Time : 3 hours /draagtas .

Vraagprijs 495 euro.
Afhalen te Merksem of kan mits vergoeding gebracht worden.

Staat ook op tones.

Pics:
http://users.telenet.be/Kiara_oliver/dell1.JPG
http://users.telenet.be/Kiara_oliver/dell2.JPG
http://users.telenet.be/Kiara_oliver/dell3.JPG
http://users.telenet.be/Kiara_oliver/dell4.JPG
http://users.telenet.be/Kiara_oliver/dell5.JPG

Tinytine

Legacy Member
ok 990 dan :-)

dat zou voor in Ekeren zijn :-) (naast de deur niet waar ?)

Kiara

Legacy Member
Das idd naast de deur maar tiny en van rumst dezelfde persoon?
Het zou wel snel moeten gaan want ik ben op iets aan het bieden op ebay dat redelijk wat geld kost ;)

Tinytine

Legacy Member
Nee, niet dezelfde persoon, maar wij hebben in het verleden al mooie deals afgesloten met elkaar.


Bij mij gaat dat zelfs heel snel als ge wilt :-)

Kiara

Legacy Member
Tinytine zei:
Nee, niet dezelfde persoon, maar wij hebben in het verleden al mooie deals afgesloten met elkaar.


Bij mij gaat dat zelfs heel snel als ge wilt :-)

Perfect ik zou morgen al alles afgehandeld willen hebben. Ik laat het nog ff openstaan tot laat ons zeggen 21.00.

vanrumst

Legacy Member
bod van 1000 (kunnen de bieders het "fair" spelen en op tijd beginnen bieden, want het forum gaat hier vré traag open , duurt 5 min per pagina), dus tzou fijn zijn om niet 20h59 te bieden)

Kiara

Legacy Member
vanrumst zei:
bod van 1000 (kunnen de bieders het "fair" spelen en op tijd beginnen bieden, want het forum gaat hier vré traag open , duurt 5 min per pagina), dus tzou fijn zijn om niet 20h59 te bieden)


Ik hou er wel rekening mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan