Archief - Nog is : Watercoolingset , high end+volledig

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SyZZel

Legacy Member
Jow , deze gaat weg wegens toch niet gebruikt :) :
Black ice pro rad met 2x120 mm fans(Abba en Thermaltake) €35
Swiftech storm alle sockets compatible cpu block (http://www.overclockers.com/articles1261/) €60
Asetek waterchill chipset en vga koelblok €40 voor beide
Hydor domeplpomp van 1200l/h €30
1/2" tubing (heel veel tube over ) €15
alle mouting en fittings zijn er bij
Rollen teflon ook


Grtz

Smitch

Legacy Member
is die pomp echt GOE? en die tubes..ja sry maar ik ken enkel in de mm afmetingen >.> is da 8mm binnenkant en 10mm buitekant?

greetz


edit: verkoopt ge in stukke?

SyZZel

Legacy Member
1/" tubing . jaaa die pomp is echt vreet goe ;) wordt gebruikt vo grote aquariums ;-)
Ja , ikverkoop in stukken , liefst in geheel maja :P

Smitch

Legacy Member
waarwoont ge btw? miss gemakkelijker als ik er voor langs kan komen :)

swuis

Legacy Member
meeneem voor alles? + verzend je? of breng je tot kortrijk in de week tegen vergeoding?

Grtz

SyZZel

Legacy Member
Mijn stiefpa woont in Bavikhove dus ik kan dar daar droppen .
Meeneem is € 160

Maximus

Legacy Member
heum wij maken een deal , gij geeft u prijs, ik ga akkoord
en nu besluit je ff te zegge dat het toch te weinig is

dan zeg je zelf gegeven, woord is gegeven woord en dat het ok is
samen met je gegevens en nu kom je hier snel ff posten dat je toch
nog is overlegd hebt en het niet gaat.

dit kan absoluut niet, en is ook geen manier van zaken doen....

SyZZel

Legacy Member
Idd , ik heb ff overlegt met matie en jou aanbod wat veel te laag punt
Next plox

Maximus

Legacy Member
post is door Syzzel gedaan in zijn vorige post en hij bevestigd
dit door onder andere te zeggen
"ik maak teveel verlies"

+ kan msn logs tonen

dus niet afkomen met ik zie hier geen bod van je staan ...

Je maakt een afspraak, en dan hou je je aan je afspraak, simpel.
En nu omdat hij inees teveel verlies zou maken, telt dit niet meer
dit is dan ook niet correct. Je ging in je vorige post tot vrijdag
wachten , ik heb mooi gewacht.
Nu maak je even nieuwe post, voor iets wat eigelijk al verkocht
is....

Mijn bod was nieuwe verpakte cooler + 60 euro
en heb als tegen van goede wil nog verhoogd naar +70€
waarna hij akkoord is gegaan.

Maar goed indien nodig, report ik dit wel...

swuis

Legacy Member
@ syzzel ebde msn? kzou nog iets willen bespreken... Pm mij u adres anders...

Grtz

edit: 145€ onder voorbehoud

Jort-

Legacy Member
Ey manne wees nu eens volwassen, ik bedoel denk eerst na voor dat ge iets verkoopt voor ne prijs he.

Ik bedoel Deal is Deal, nu effe onder iemand zenne neus rap verkopen.

Goe bezig gij ze:)

SyZZel

Legacy Member
Ja sorry gebt gelijk , my bad . Kzal er in het vervolg op letten ! Sorry voor de ongemakkelijkheden .

@ swuis : bod genoteerd en added

Maximus

Legacy Member
Heum nee wrong, daar moeste ervoor op letten
mij blokkeren op msn, en nu zegge sorry ik zal er op letten
is niet goed genoeg...

consider dit als report.

Jort-

Legacy Member
SyZZel zei:
Ja sorry gebt gelijk , my bad . Kzal er in het vervolg op letten ! Sorry voor de ongemakkelijkheden .

@ swuis : bod genoteerd en added


mja rules zijn er voor niks he ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan