Party
Legacy Member
Heb zelf een nieuw systeem gekocht en was met dit moederbord, maar sinds men eerste niet werkte heb ik direct hetzelfde moederbord terug gekocht omdat ik niet wou wachten op de RMA verzendtijd enzo. Sinds vandaag heb ik men eerste moederbord terug, heel de doos is nieuw ook is geen enkel kabeltje of zakje open gemaakt. Het moederbord is dus terug van RMA en is gemaakt, bleek een bios probleem blijkbaar. Ik ga dit moederbord ook niet testen sinds gans mijn systeem al in elkaar steekt. Eigenlijk is dit moederbord dus beter dan nieuw want het is dubbelgechecked door gigabyte 
Zelf ben ik uiterst content van dit type.
Voor de specs zie:
http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=339839
Heb het moederbord zelf gekocht bij Komplett.be voor 250 euro en staat nu nog steeds 250 euro. Ik doe het weg vanaf 170 euro sinds het gewoon een nieuw moederbord is. Alles natuurlijk compleet en met factuur erbij!
Liefst zelf te komen ophalen in Berchem.
Het staat ook tekoop op tones.
Greetz

Zelf ben ik uiterst content van dit type.
Voor de specs zie:
http://www.komplett.be/k/ki.aspx?sku=339839
Heb het moederbord zelf gekocht bij Komplett.be voor 250 euro en staat nu nog steeds 250 euro. Ik doe het weg vanaf 170 euro sinds het gewoon een nieuw moederbord is. Alles natuurlijk compleet en met factuur erbij!
Liefst zelf te komen ophalen in Berchem.
Het staat ook tekoop op tones.
Greetz


