Archief - NIEUW!! Fancontroller, HDD cooler, exhaust blower & meer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paraDOTbe

Legacy Member
- 1x Iceberq DDR Memory Heatspeader.
Type : DDR-A1A. Kleur : blauw. Prijs : € 7,00.
Foto : http://www.i-para.be/sales/iceberq.jpg

- 6x System Exhaust Blower.
Type : SB-A. Kleur : zwart. Prijs : € 3,00.
Foto : http://www.i-para.be/sales/exhaust.jpg
(Verpakking ziet er anders uit. Product is identiek het zelfste!!)

- 3x Titan Hard Disk Drive Cooler.
Type : TTC-HD12TZ. Kleur : blauw. Prijs : € 7,50.
Foto : http://www.i-para.be/sales/titan.jpg

- 3x Nexus Multi Fan Controller.
Type : NXP-205-SL. Kleur : zilver. Prijs : € 17,50.
Foto : http://www.i-para.be/sales/nexus.jpg

- 1x A.C. Ryan UVwire UVRed
Type : ACR-CB9123-10. Kleur : rood. Prijs : € 7,50.
Foto : http://www.i-para.be/sales/uvwire_red.jpg

Alle prijzen zijn excl. verzending. Verzending komt tussen € 2,00 en € 3,10. Alle prijzen zijn ook vaste prijzen, wat betekend dat er onderbieden geen nut heeft. Er zal ook geen korting zijn als je meerdere pakt. Tenzij de eerste alles ineens pakt. Alle andere prijzen die geboden worden, worden dan ook genegeerd!! Alle producten zijn nieuw en ni gebruikt. Met originele verpakking.

Meer info over alle producten vind je hier --> www.google.be ;)

grtz

Staat ook op : http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=1657

paraDOTbe

Legacy Member
en is een upke... Niemand intresse? Prijzen lijken me toch echt ni teveel!! :D

deleenheir

Legacy Member
ik heb mss wel interesse in een exhoust blower en een HD koeler... Maar om da op te sturen is een beke dom? Komde soms in antwerpen centrum?

Hoeveel lawaai maken die HD koelers?

paraDOTbe

Legacy Member
deleenheir zei:
ik heb mss wel interesse in een exhoust blower en een HD koeler... Maar om da op te sturen is een beke dom? Komde soms in antwerpen centrum?

Hoeveel lawaai maken die HD koelers?

ff gegoogled : <26 dBA

Ik woon bij het Jan Palfijn ziekenhuis, dus da is een kwartiertje met den 60 vanaf de Roosenveltplaats ;)

paraDOTbe

Legacy Member
deleenheir zei:
ik heb mss wel interesse in een exhoust blower en een HD koeler... Maar om da op te sturen is een beke dom? Komde soms in antwerpen centrum?

Hoeveel lawaai maken die HD koelers?

Geen intresse meer?

deleenheir

Legacy Member
feitelijk wel +30% aan verzendkosten toeleggen is een beke overdreven dan kan ik beter naar de winkel gaan en het nieuw kopen. Dan hebt ge een beke garantie en ge moet er ni op zitten wachten

paraDOTbe

Legacy Member
deleenheir zei:
feitelijk wel +30% aan verzendkosten toeleggen is een beke overdreven dan kan ik beter naar de winkel gaan en het nieuw kopen. Dan hebt ge een beke garantie en ge moet er ni op zitten wachten
wrm kom je t dan ni gwn bij mij thuis halen? ;)

dat is wa ik bedoelde ;)

deleenheir

Legacy Member
goh ik kan wel enkele redenen geven:
* ik ben ne werkende mens en ik heb ni al te veel vrijen tijd
* omda de kans behoorlijk was/is da ge wel eens int stad komt
* ...

paraDOTbe

Legacy Member
deleenheir zei:
goh ik kan wel enkele redenen geven:
* ik ben ne werkende mens en ik heb ni al te veel vrijen tijd
* omda de kans behoorlijk was/is da ge wel eens int stad komt
* ...

Mja, ik werk ook zenne :p kheb ook een gezin met twee kids enz... En veel int stad kom ik ni echt! :) Andere grote reden wrm ik da ni graag op lokatie afspreek is omdak da meestal zo louche gedoe lijkt enzo...

Maargoed, als je nog intresse heb wil ik wel eens afspreken dan...

grtz

paraDOTbe

Legacy Member
[PARA] zei:
- 3x Titan Hard Disk Drive Cooler.
Type : TTC-HD12TZ. Kleur : blauw. Prijs : &#8364; 7,50.
Foto : http://www.i-para.be/sales/titan.jpghttp://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=1657

Alle drie verkocht op lotverkopen.be.

Omdat de verkoop ni echt goed loopt. Mag er geboden worden. Serieuze boden aub!! dus ni 50 procent van de prijzen die ik erzelf heb gezet... Als je een bod doet, dan heeft iedereen nog 24 uur de tijd om over te bieden. En staat uw bod me aan dan heb je t gewonnen. Staat het me niet aan geef ik mijn laagste prijs.

ENKEL BIEDEN EXCL. VERZENDING!! Anders word je bod genegeerd...

EDIT :

[PARA] zei:
- 1x A.C. Ryan UVwire UVRed
Type : ACR-CB9123-10. Kleur : rood. Prijs : &#8364; 7,50.
Foto : http://www.i-para.be/sales/uvwire_red.jpg

Niet meer beschikbaar...

paraDOTbe

Legacy Member
DreamWearl zei:
6x System Exhaust Blower: €12 excl : €15 incl ?

Vergeten te vermelden hier... Zijn er al twee verkocht op lotverkopen.be!! Dus voor de vier € 10,00 incl.?

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan