Archief - MSI X800 xl: 256mb ddr3, PCI-e

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TH€ ON€

Legacy Member
.1 Inleiding

Ik verkoop mijn X800 xl wegens aankoop van een X1950 pro.

.2 Objecten

  1. MSI RX800 XL (VT2D256E) Pci-e

    • Omschrijving: De kaart wordt geleverd samen met 3 games (XIII, Splinter Cell: Pandorra Tomorrow, URU: Ages Beyond Myst), een cd met Drivers en Utilities, een cd met Farstone Virtualdrive en Farstone RestoreIT en een cd bij met Cyberlink DVD Solution.
      Ook zitten al de kabels er nog bij (ingepakt en dus nooit gebruikt).
      De kaart is ook nooit overclocked geweest.

      Kwa prestatie ligt deze kaart tussen de X800 pro en X800 XT en ze is ook vergelijkbaar met een Geforce 6800. voor meer informatie zie onderstaande link.
    • Info: http://www.digit-life.com/articles2/video/r430-4.html
      http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1811
    • Minimumprijs: 45€
    • Meeneemprijs: 60€
    • Ruilen: ik wil ook wel ruilen tegen een s939 dual core processor, mits opleg langs mijn kant natuurlijk. Dit moet wel minimum een X2 4200+ of een opteron 165 zijn. Voor iets anders heb ik momenteel geen interesse.
.3 Verzending

Aangezien het een relatief grote (45*32 cm) en zware (+- 3 kg schat ik) doos is, heb ik liever dat ze wordt afgehaald. Dit kan in de buurt van scherpenheuvel. En dan kan de kaart uiteraard ook getest worden.

Maar als er toch verzonden moet worden, dan is dit op de kosten (+- 8€) en het risico van de verkoper.

.4 Contactgegevens

Voor meer informatie of eventuele vragen kan je me altijd mailen of een pm sturen.

.5 Slot

De verkoop sluit af wanneer ik tevreden ben met een bod, of wanneer de meeneemprijs bereikt is.



Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

TH€ ON€

Legacy Member
geweldig, ik heb concurrentie :(

Maar mijn kaart kan dus al weg gaan vanaf 45€ :p

kibo

Legacy Member
offtopic verwijderd,
@informa als ge uw kaart wilt verkopen,moet je zelf een thread starten en niet een ander zijn thread verzieken.

Let erop in het vervolg want dit kost u infraction-punten.

TH€ ON€

Legacy Member
up 2/3

ik ga de meeneemprijs verlagen tot 55€

TH€ ON€

Legacy Member
laatste up weeral.

Minimumprijs: 40€
Meeneemprijs: 50€

TH€ ON€

Legacy Member
nee daar heb ik mij eigenlijk niet met bezig gehouden.

Maar je kan zelf altijd wel eens proberen ;)

successor

Legacy Member
de X800 kan mits genoeg koeling meestal X850XT snelheden halen.

xackitt

Legacy Member
Ale dan €50 incl. verzending.. als je Kiala gebruikt dan kost dit je slechts iets van een €3 à €4.

Voorwaarde is wel dat je dan voor het weekend afsluit, anders ga ik me nieuw een kaartje kopen.

TH€ ON€

Legacy Member
Genoteerd

En morgen om 20.00 sluit ik af, tenzij er morge-avond nog iemand moest hoger bieden.

Edit: ik heb met xackitt ergens afgesproken, dus de meeneemprijs is geboden.
De verkoop is dus afgesloten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan