Archief - MSI K8 NEO2 Platinum + ASUS V9999LE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JeyTee

Legacy Member
Hallo,

Wegens upgrade doe ik het volgende weg met factuur en garantie:

MSI K8 NEO2 Platinum
K8 Neo2 Platinum

Startprijs: 40 euro

Asus V9999LE (6800LE, volledig te unlocken naar 16/6).Asus V9999LE

Startprijs 75 euro

*Bieden EXCL verzending
*Ik behoud me het recht...

brechtvm

Legacy Member
vanwaar ben je ?

100€ op beiden !
(snelle afhandeling vereist, want kan zijn dat ik overstap op pci-e dus dan heb ik het niet meer nodig)

brechtvm

Legacy Member
110€.. hoger ga ik niet..
reden :
heb hier een msi neo2 platinum liggen (die in rma moet)
en heb geen snellere graka nodig, maar tzou wel handig zijn :)

Osis1984

Legacy Member
80€ op graka, liefst ophaling deze vrijdag, derna examens...

JeyTee

Legacy Member
@brecht
tja, helaas ...

120 wil ik dan nog als inspanning doen. anders blijft ie lopen.

PS: dit dient ook wel als 2 stukken verzonden te worden gezien de omvang van de dozen.

@osis: Bod genoteerd.

JeyTee

Legacy Member
bod van 80 blijft t hoogste. is ook afgehaald en doe da MSI echt nie weg voor 30 euro.

JeyTee

Legacy Member
in deze post had ik dus eigenlijk gezegd dat meeneemprijs 120 was snap je.

Nu ja, ik wacht nog steeds op bevestiging van gravendelver. Als die er vandaag niet is verklaar ik het terug voor geopend. Snelle afhandeling is nu eenmaal gewenst.

JeyTee zei:
@brecht
tja, helaas ...

120 wil ik dan nog als inspanning doen. anders blijft ie lopen.

PS: dit dient ook wel als 2 stukken verzonden te worden gezien de omvang van de dozen.

@osis: Bod genoteerd.

Osis1984

Legacy Member
JeyTee zei:
in deze post had ik dus eigenlijk gezegd dat meeneemprijs 120 was snap je.

Nu ja, ik wacht nog steeds op bevestiging van gravendelver. Als die er vandaag niet is verklaar ik het terug voor geopend. Snelle afhandeling is nu eenmaal gewenst.

nja had het zo niet begrepen... nu werkte die mail van het forum ineens ook nie, geen mails gehad in verband met verloop van deze thread ffs :s

mja zal het wel zien als thread door zou gaan...

JeyTee

Legacy Member
Bon, we gaan dus door. Als ik zeg dat ik voor een prijs vroeger wil afsluiten, ge ik er ook vanuit dat er dan onmiddellijk afgehandeld wordt. Als ik nog dagen moeten wachten vooraleer er wordt overgeschreven, is het een beetje dom om vroeger af te sluiten voor een lager bedrag.

Dus, indien je biedt, snelle/onmiddellijke afhandeling.

Indien niet akkoord, niet bieden.

Dank u. :)

brechtvm

Legacy Member
alé veruit...
120€.. alles inclusief...
(zal dit komen afhalen in mechelen (hoogstwaarschijnlijk dit weekend))
= meeneemprijs dus neem ik aan :)

Osis1984

Legacy Member
85€ afgehaald , snelle afhandeling, morgenmiddag (rond 2u) eventueel afgehaald, ofwel vrijdag rond zelfde uur

JeyTee

Legacy Member
hoogste bod 85 euro videokaart.

@brecht: ge beseft toch dat dat tenminste 120km is heen en terug?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan