jannick werckx
Legacy Member
Ik ben van plan mijn MSI 7800GT te verkopen indien er een goed bod voor wordt geplaatst.
Ik behoud me dus het recht deze verkoop te annuleren wanneer ik dat wil.
Ik woon in Noord-limburg , kaart is nieuw en factuur wordt erbij geleverd , dateert van 4/02/06, dus een 5tal weken oud en alle software+game zit nog erbij !
Nieuwprijs bij Itware was 335€
Enkel afhalen of opsturen.
Bieden maar zou ik zeggen.
Jannick
PS: GEEN topicvervuiling AUB !!
Ik behoud me dus het recht deze verkoop te annuleren wanneer ik dat wil.
Ik woon in Noord-limburg , kaart is nieuw en factuur wordt erbij geleverd , dateert van 4/02/06, dus een 5tal weken oud en alle software+game zit nog erbij !
Nieuwprijs bij Itware was 335€
Enkel afhalen of opsturen.
Bieden maar zou ik zeggen.
Jannick
PS: GEEN topicvervuiling AUB !!