Archief - mousemat+mouse en toetsenbord te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FlameDB

Legacy Member
(the aimbot!) Microsoft IME 4 + Steelpad 4S = Lethal Synergy
http://www.gamegear.be/product_info.php?products_id=219
Nieuwprijs: €75
Minimumprijs: €20
Meeneemprijs: €30

Dit product is ongebruikt en in perfecte staat, t'is dus zoals je 't nieuw koopt, alles is er nog bij,...

hiernaast verkoop ik ook nog een toetsenbord van benq, ook gloednieuwe status, tgaat om een Benq 6511UP/UJ Multimedia Keyboard.
nieuwprijs: geen gedacht, schat een €15-€20
minimumprijs: €5
meeneemprijs: €10

prijzen zijn excl. verzending.

bieden maar

FlameDB

Legacy Member
komaan mensen, ligt mijn prijs te hoog of? wat doe ik verkeerd? :p
Nieuwe minimumprijs & meeneemprijs van de muis en muismat:
minimumprijs : 20€ en meeneemprijs : €25 excl.

meRVy

Legacy Member
5 euro onder voorbehoud voor het toetsenbord

zondagavond/maandag kan ik defnitief beslissen

faselna

Legacy Member
25euro verzendingskosten neem ik er bij

mail me je gegevens

Thx alvast

meRVy

Legacy Member
5 euro effectief voor het toetsenbord

graag spoedige afhandeling indien winnend bod

meRVy

Legacy Member
Da_GoDoFuNReaL zei:
ik laat bieden voor toetsenbord nog open tot woensdag.
mijn bod geldt tot morgenmiddag 15 uur.
daarna haal ik wel eentje naar de carrefour voor 6 euro

ik wil er desnoods nog een euro of twee bijgeven.

(behoorlijk dringend :))

ShroeKz.^

Legacy Member
The aimbot ruilen tegen:
-Steelpad 4D
-Logitech MX 310 ?

Greetz

faselna

Legacy Member
faselna zei:
25euro verzendingskosten neem ik er bij

mail me je gegevens

Thx alvast


Hoi kan je mij asap mailen aub voor afhandeling is toch meeneem ???

Thx alvast

meRVy

Legacy Member
meRVy zei:
mijn bod geldt tot morgenmiddag 15 uur.
daarna haal ik wel eentje naar de carrefour voor 6 euro

ik wil er desnoods nog een euro of twee bijgeven.

(behoorlijk dringend :))
ik zal het wat langer laten gelden, tot 17 uur, als je op school mocht zitten ofzo

meRVy

Legacy Member
toetsenbord kunnen bemachtigen, kan het dus nog wel uithouden tot woensdag

FlameDB

Legacy Member
meRVy zei:
toetsenbord kunnen bemachtigen, kan het dus nog wel uithouden tot woensdag

mja sorry, heb dit niet kunnen lezen, reden waarom ik tot woensdag open laat is omdat ik vandaag, en morgen superveel te doen heb voor school.. Enz ou het dan woensdag opsturen... Dus niet meer geïnteresseerd?

meRVy

Legacy Member
jawel, nog altijd geïnteresseerd !

maar ik zit in gent op kot, en wondelgem lijkt me niet zo ver hiervandaan, dus opsturen moet al niet :p

je moet maar zeggen wanneer het afloopt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan