Archief - Modding, Gaming, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xzeco

Legacy Member
Mijn kamer is opgeruimd en nog heel wat matriaal gevonden dat weg mag

Modding:
1. Sharkoon blue CCFL Fan (min prijs: 8€)
2. Vantec EZ-Grip molex connector kit UV reactive Red (min prijs: 5€)
3. OEM CCFL's white 10 cm 4 stuks (min prijs: 1.5€/stuk)
4. Sunbeam CCFL Fan red (min prijs: 8€)

Gaming:
5. Steelpad gaming glove (min prijs: 10€)
6. Qpad XXL Lowsense (min prijs: 25€)
7. Qpad Glidz (min prijs: 4€

Multimedia:
8. DVD The Patriot (min prijs: 2.5€)
9. HP Photo paper glossy (min prijs: 2.5€)
10. Single Eminem - Stan (min prijs: 2€)

Hobby:
11. Velleman desoldeerpompen 2 stuks (min prijs: 4€/stuk)

Software:
12. NHL 2000 (min prijs: 2€)
13. Sim City 3000 (min prijs: 2€)

Varia:
14. Blacklight lamp (min prijs: 2€)
15. GSM houder (min prijs: 2€)


Alle foto zijn te vinden op www.freewebs.com/sanktverkoop
Exlusief bieden.
Prijzen zijn minimumprijzen dus boden onder min prijs worden genegeerd.

Er wordt afgesloten op zondag 17/02/06 20.00

darkgerrs

Legacy Member
goede service vorige keer ik zou de 2 fans willen blauw en rood

voor alletwee samen 20 euro inc.

Xzeco

Legacy Member
Maak er exlu van en we hebbe neen deal

Verzendig kost 3.70€

kivirno

Legacy Member
dvd the patriot indien R2 NL ondersubs en engels gesproken film met mel gibson en in goede staat
5 euro incl?

darkgerrs

Legacy Member
owk dan 23.70€ dan voor de blauwe ccfl fan en de sunbeam red fan.???

Xzeco

Legacy Member
Is zonder leveringskosten maar de kosten zijn niet veel hoor.
Wordt verzonden in speciale envelop en verzending kost iets van een 1.5€ ofzo

Darkgerss heeft afgehaakt voor CCFL Fans dus deze staan terug te koop

Xzeco

Legacy Member
Gestopt met gamen...

Heb hem ooit is gekocht als gadget maar maar enkele keren aangedaan.

Hij is in nieuwstaat...

Arcas'

Legacy Member
Maar , kan je eens uitleggen wat het juist is ken er niet veel van .?...

Juul Cézaar

Legacy Member
Da is zo een handschoentje waardoor uw hand beter glijdt over van die gaming muismatten.

Xzeco

Legacy Member
Is een speciale soort handschoen, gemaakt om nog beter te kunnen gamen :)
Het zorgt ervoor dat je niet met plakhanden zit enzo, zorgt ervoor dat je nog beter glijd

Dankzij de Steel gamer glove heb je meer grip tussen je hand en je muis. Daarnaast biedt de gamer glove extra steun voor je pols.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan