Archief - Mobo/Cpu/Ram/Raptor/...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dadoke

Legacy Member
successor zei:
€20incl verzending op de pomp.
€5 op die audigy, en €5 op de USB en de IDE kaart.

als je in de KHK komt, of er niet te ver vanaf woont kan het ook afgehaald.

zonder de pomp vervalt mijn interesse in de rest.

interesse in de pomp is er alleen als het de eheim 1048 600l/h of hoger is

20 euro is ok indien we kunnen afspreken op khk.
audigy is verkocht
5 euro voor usb-pci en pci-raid vind ik iets te weinig.
voorstel : 30 euro voor pomp en 2 pci-kaarten (usb&raid)

successor

Legacy Member
dan zal het alleen de pomp worden. ik neem aan dat je convertors er bij hebt zodat er 1/4 schroefdraad in kan , of toch fittings op de pomp zodat je een slang er op kan aansluiten (of die slang dan 1/4 , 3/8 of 1/2 oid is interesseert me niet , zolang het maar metalen fittings zijn)

dadoke

Legacy Member
successor zei:
dan zal het alleen de pomp worden. ik neem aan dat je convertors er bij hebt zodat er 1/4 schroefdraad in kan , of toch fittings op de pomp zodat je een slang er op kan aansluiten (of die slang dan 1/4 , 3/8 of 1/2 oid is interesseert me niet , zolang het maar metalen fittings zijn)
alles wat er in de doos zat, zit er nog in, weet zo niet welke soort aansluitingen dat zijn, zou zeggen google't ne keer

successor

Legacy Member
bij de intake zit een 3/8 draad en bij pers een 1/4 outtake , maar die ligt nogal diep dus da's al iets moeilijker om te doen, en om daar een defitge fitting voor te vinden.

dadoke

Legacy Member
Huidige stand:
1+2) Verkocht
3) Min €40, Meeneem €50
4) Min €150, Meeneem €175
5) Min €20, Meeneem €30
6) Verkocht
7) Bod 20 euro incl door Successor
8) Verkocht
10) Meeneem €15
11) Meeneem €2
12) Verkocht
13) Meeneem €10

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ik heb wel behoorlijk interesse in dieje WD Raptor 150 Gig.

Waar gekocht? Schijf werkt nog behoorlijk, geen slechte sectoren of crashes?

mvg

dadoke

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ik heb wel behoorlijk interesse in dieje WD Raptor 150 Gig.

Waar gekocht? Schijf werkt nog behoorlijk, geen slechte sectoren of crashes?

mvg

Gekocht bij MPL een jaar geleden.
Werkt perfect, kan eventueel getest worden, en geen slechte sectoren of crashes nee ...

successor

Legacy Member
wanneer sluit je af voor die pomp ?

een bod van €2 op da USB ding.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan