bosske, k heb alleen wat ik gepost heb, maar k heb een backplate onderaan uitgefreesd om alles zowat ineen te zetten, dus enkel onderaan is er een openig voor de drie vertikale gaten waar de luidsprekersingangen zijn.
Een manual heb ik niet, de doos ook niet, ik geef wel de bracket mee om twee USB poorten aan te sluiten op het moederbord.
Ik zal morgen eens rommelen op zolder een paar flatcables en een cable voor de floppy zal k wel vinden. De drivers zelf zal k op een cd rom zetten.
45 euro is in dit opzicht meeneem, k ga eerst de hele combinatie testen.
k Zit een beetje in tijdsnood.
Ik laat jouw bod dus vrijblijvend staan momenteel naar jou toe. k Hou je op de hoogte. Ambetante story eigenlijk.