Asserti
Legacy Member
http://www.microsoft.com/netherlands/hardware/muizen/wime.aspx
Draadloze microsoft muis met kantelwiel in perfecte staat, amper gebruikssporen. De muis is amper gebruikt geweest.
Aangekocht 8-12-2004 voor 55 euro, met 2 jaar garantie op, nu dus nog een klein jaar garantie. Werkt perfect!
Af te halen in omgeving roeselare, af te spreken in Brugge of verzending op risico en kosten van de koper is geen probleem.
Ik behoud niet te verkopen blabla...
foto's komen meteen.
http://img458.imageshack.us/img458/9278/dscn09587wq.jpg
http://img458.imageshack.us/img458/1249/kodak1640fz.jpg
Zoals je ziet is het eigenlijk een speciale versie, met <<hippe>>
groene kleurtjes enzo 
Draadloze microsoft muis met kantelwiel in perfecte staat, amper gebruikssporen. De muis is amper gebruikt geweest.
Aangekocht 8-12-2004 voor 55 euro, met 2 jaar garantie op, nu dus nog een klein jaar garantie. Werkt perfect!
Af te halen in omgeving roeselare, af te spreken in Brugge of verzending op risico en kosten van de koper is geen probleem.
Ik behoud niet te verkopen blabla...
foto's komen meteen.
http://img458.imageshack.us/img458/9278/dscn09587wq.jpg
http://img458.imageshack.us/img458/1249/kodak1640fz.jpg
Zoals je ziet is het eigenlijk een speciale versie, met <<hippe>>
groene kleurtjes enzo 
