vonsjiek
Legacy Member
Zijn 2 voedingen bij en pedalenset.
Is een paar jaar oud en wordt al evenlang niet gebruikt.
Doos en toestanden heb ik niet meer.
Liever niet verzenden.
Doe een goed bod en dan wil ik wel een stukje tegemoet rijden.
Veiling eindigt wanneer ik daar zin in heb en er wordt niet noodzakelijk hier verkocht.
Alleen bieden via forum.
Foto's worden doorgemaild op aanvraag (weet niet hoek ze op het net moet zetten)
Is een paar jaar oud en wordt al evenlang niet gebruikt.
Doos en toestanden heb ik niet meer.
Liever niet verzenden.
Doe een goed bod en dan wil ik wel een stukje tegemoet rijden.
Veiling eindigt wanneer ik daar zin in heb en er wordt niet noodzakelijk hier verkocht.
Alleen bieden via forum.
Foto's worden doorgemaild op aanvraag (weet niet hoek ze op het net moet zetten)


